A diploma megszerzése után 10 évig dolgozott a Saatchi & Saatchi nemzetközi reklámügynökség New York-i, genfi és budapesti irodáiban mint stratégiai tervező és kreatívigazgató. Kívülről érkezett szakemberként feladata a Társaság marketingtevékenységét az eredményközpontúság és a költséghatékonyság jegyében úgy reformálni meg, hogy Magyarország a külpiacokon mint versenyképes turisztikai márka, belföldön mint első számú pihenési alternatíva jelenjen meg.
A Magyar Turizmus Zrt. új vezetése főként osztrák és német minták alapján döntött úgy, hogy a Társaság marketingtevékenységének irányítását olyan szakemberre bízza, aki elsősorban a nemzetközi marketing területén szerzett komoly szakmai tapasztalatokat és elismerést.
Debreceni János vezetésével folyamatban van a jövő évi nemzeti turisztikai marketingterv elkészítése. A marketingtervről legkorábban idén ősszel, regionális szakmai találkozók keretében ad tájékoztatást a Magyar Turizmus Zrt. vezetése.