Tulajdonképpeni első helyettese Szávity Krisztina lett, aki a gazdasági ügyekért felel, öt nyelven beszélő idegenvezető volt korábban, valamint pénzügyi feladatokat is ellátott korábbi munkahelyén. Bódis Gábor feladatköre sem kevés: a marketing és kommunikációs divíziót vezeti ezentúl, ahogy ő fogalmazott bemutatkozó beszédében: „Budapest egy fekete lyuk”, és e nem éppen dicső szerepkört kellene megváltoztatni a hozzánk indulók szemében. A korábban a térképészet terén elévülhetetlen érdemeket szerző négy gyermekes családapa feladatkörébe tartozik a Magyar Turizmus Zrt-vel (MT Zrt) való kapcsolattartás is, és itt jegyeznénk meg: ha végre a két állami cég nem külön utakon jár majd Budapest (tér)képének közvetítésében a külföldiek felé – máris nagy lépést teszünk meg a városmarketing és a kommunikáció terén. Csizmadia Kristóf hét évig Angliában élt és dolgozott, majd idehaza és külföldön a média és az autóipar területén is kipróbálta magát, ő mostantól a turisztikai szolgáltatások divíziót felügyeli a BTSZK-nál. A fővárosi Tourinform irodák felügyelete szintén munkájához tartozik, és nem titok, mivel idén két újabbat szeretnének nyitni – egyiket a Budai Várban, másikat a Hősök terénél -, így feladatköre még szélesebb lesz. Annál is inkább fontos ez a terület, hiszen a Ferihegyen lévő Tourinform iroda a fél évig az EU elnökség okán hozzánk érkezők egyik információs pontja lehet – így szerepe a nemzetközi diplomáciában és információ közvetítésben igencsak felértékelődik. A turisztikai divízión belül még egy fontos projekt tartozik az újonnan bemutatott menedzserhez: a fővárosi TDM-szervezet létrehozásában működik aktívan közre.
Majd a cég ügyvezetője röviden az eddig történteket illetve a közeli időszak terveit ismertette. Az elmúlt két hónapban lezajlott az átadás/átvétel, illetve a cég átvilágítása is megtörtént. Ez utóbbi azért is fontos lépés, hiszen felettes szervüktől, a Fővárosi Önkormányzattól a BTSZK-nak a korábban kapott összegnek idén épp a felét juttatják: 400 millió forint helyett 200 millió forintot szavaztak meg a városatyák. Igaz, ígéretet kaptak tőlük arra, hogy a jelentős elvonást városmarketingre fordítják. A cég bevételének jelentős része különben nem külső ráfordításból, hanem saját erőből valósul meg: a Budapest Kártya forgalmazásával, valamint a fővárosi tél egyik legszebb rendezvényének, a Karácsonyi Vásár megvalósításával és lebonyolításával biztosítanak maguknak további pénzforrást. Épp ezért mindkét sikeres projektet igyekeznek tovább fejleszteni: a Budapest Kártya pozícióját terveik szerint tovább erősítik azzal, hogy hamarosan bekerülhet a cafeteria rendszerbe, valamint más, új csomagok részeként is kínálják. A Karácsonyi Vásár idejét és helyét próbálják tovább növelni: az előzetes elképzelések szerint Vízkeresztig tart majd 2012-ben, és nem csak a Vörösmarty térre szorul be a rendezvény, hanem a környező utcákon is foroghat majd az ünnepváró sokadalom.
E sikeres rendezvény alapján más időben – akár például a szállodások jelzései alapján a kissé holtidőszaknak tekintett nyár elején – egyéb vendégváró nagyszabású programot terveznek – szintén hangsúlyosan hagyományteremtő céllal. A BTH 2010. évi bevétele az előzetes adatok alapján (végleges számok későbbre várhatók) 1.1 milliárd forint volt, idén a cég utódjaként szereplő BTSZK bevételét – a csökkentett állami támogatás ellenére – 1 milliárd forintra prognosztizálják.