Új Pepsi íz

Titokban megváltoztatja a kalóriaszegény Pepsiben felhasznált édesítőszereket a PepsiCo, az újdonságot már árulják, de csak januárban indul a reklámkampány, amelyben nem részletezik, milyen új mesterséges anyagot visz be a szervezetébe a vásárló - írja a Marketing&Media.

Névadó márkájának jelentős ráncfelvarrására készül a PepsiCo. Az újítások legfőbb eleme a kalóriaszegény kóla új édesítőszer-keverékének bevezetése, azonban hogy pontosan milyen anyagokról van szó, azt nem kívánják nagydobra verni. A cég korábban az aszpartam nevű mesterséges cukorpótlót használta, ám ez az anyag érzékeny a hőre, könnyen elbomlik, s ezzel a ihatatlanná teszi a light kólát. A nyáron a PepsiCo nem kommentálta azokat a híreket, amelyek szerint új édesítőkkel próbálkozik. A cég a többi élelmiszer-ipari vállalathoz hasonlóan nem szívesen beszél az adalékanyagokról, ugyanis a fogyasztók egyre gyanakvóbbak ezekkel szemben – tudta meg a napi.hu.

A PepsiCo csak azt szeretné, ha az elkészült ital hosszabb ideig tartaná az ízét, ezért ennél többet nem fog elárulni az újításról, leszámítva persze, hogy a felhasznált anyagokat fel kell majd tüntetnie az üdítők címkéin. Bizonyos amerikai államokban a Diet Pepsi üdítőkön olvasható az aceszulfám-k édesítőszer felhasználásáról tudósító szöveg. Ez számos más üdítőben is előfordul más hasonló célú anyagokkal vegyítve, de ez nem mond el sokat az új keverékről.

Az új összetevőkkel előállított Pepsik már megjelentek az amerikai boltok polcain, de nem kapkodják el a váltást, hanem a készletek kifogyásával párhuzamosan, fokozatosan vezetik be a piacra az újdonságot. A jövő év elején indul az új light Pepsi sztárokkal megtűzdelt reklámkampánya.

Étkezési tanácsadók szerint az édesítőszerek keverése megszokott dolog az élet- és italgyártók körében. Egy új keverék nem változtatja meg az élelmiszerek és italok megszokott ízét. A PepsiCo reklámkampánya nem fog kitérni az adalékanyagokra, a cég annyit ismer el, hogy nagyon kevés aceszulfám-k-t ad hozzá receptjéhez. Ezzel javítják az állagát minden korty italnak. A Diet Pepsiben használt összetevők régióról régióra változnak.

A PepsiCónak minden oka megvan arra, hogy felfrissítse fő márkáját. A harmadik negyedévben két százalékkal esett termékeinek értékesítése Észak-Amerikában, ami az ilyen típusú italok piacának 1998 óta tartó zsugorodására vezethető vissza. A kalóriaszegény Pepsi hetedik a szénsavas üdítők rangsorában, piaci részesedése 4,9 százalék, ezzel szemben 2000-ben még 5,3 százalék volt a súlya.

Eközben a light Coca-Cola részesedése 8,7 százalékról 9,6 százalékra emelkedett. Az USA-ban Diet Coke néven kapható ital, amelyen csak aszpartim van 2010-ben előzte meg Pepsit a márkák sorrendjében. Ennek ellenére a light Pepsi a PepsiCo egyik legfontosabb bevételi forrása, évi ötmilliárd dollárt hoz a cég kasszájába – írta a napi.hu. (forrás: mmonline.hu / napi.hu)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.