A londoni "Marketing Week Live" konferencián a sörgyár helyi stratégiai menedzsere, Bob Burgess úgy fogalmazott, hogy egy kétszintű stratégiát akarnak létrehozni, amely az említett élmény-újraértelmezés mellett a sörös polcok mellett eltöltött időt is növelni akarja. A tervvel először is azonosítani akarják azokat a fogyasztói típusokat, amelyek a leginkább fogékonyak a bolti marketingre és az "egyszerű dolgokra", amikkel a vállalat feldobhatja a sörvásárlást - írja a Marketing Week.
"Arra keressük a választ, hogyan lehetne a megfelelő bolti élményt mérhetővé, és napról napra ellenőrizhetővé tenni. Ez nem puszta finomhangolás. Újra kell értelmeznünk, hogyan adunk el, és mit tudnánk csinálni, hogy ezt egy új szintre emelhessük."
Burgess azt is elmondta, hogy a vállalat szigetországi vezetése saját bolt nyitásán töri a fejét, ami jó terep lenne az egyedi hozzáállás demonstrálására. "Nem mondanám, hogy ez van legelöl pillanatnyi stratégiai céljaink között, de a jövőben szeretnénk valami olyasmit alkotni, mint amilyen a Heineken Exprience Amszterdamban." A Heineken jelenleg egy Star Retailing nevű programmal támogatja eladási helyeit. Egy csapat marketing szakember látja el tanácsokkal a független kereskedőket e program keretein belül. (Marketinginfo)