Az idén 3. születésnapját ünneplő Kupon Világ összbevétele több mint 1,4 milliárd forint volt 2012-ben, ez 57 százalékos növekedést jelent az előző év eredményeihez képest. 2012-ben a vállalat 284 ezer kupont értékesített, a legnagyobb mértékben az utazás és a gasztronómia területén nőtt a kereslet a Kupon Világ különleges ajánlatai iránt.
Az idei eredmények is rendkívül meggyőzőek, így a vállalat az e-kereskedelem területén további fejlesztéseket tervez. A bővítés strukturális változásokat követel, így az eddig ügyvezető igazgatói posztot betöltő alapító, Shehryar Piracha a jövőben cégcsoport, a Rebate Networks online terjeszkedésén dolgozik majd, míg helyére Kalovits Gábor lép.
A Kupon Világ új ügyvezető igazgatója korábban a Scholl kelet-európai igazgatójaként és nagy-britanniai country menedzsereként, az Office Shoes kelet-európai igazgatójaként és a Nike Magyarország key account menedzsereként dolgozott.
„Hatalmas kihívás és rendkívül izgalmas feladat egy ilyen dinamikusan növekvő, az e-kereskedelmet megújító vállalathoz csatlakozni – mondta Kalovits Gábor. „A piac meredek növekedési szakasza lezárult, már nem a két számjegyű növekedéseké a terep, hanem a márkák közötti verseny éleződik ki, a fogyasztók minél jobb kiszolgálása, és a minőségi ajánlatokért folytatott küzdelem. Ebben szeretnénk továbbra is élen járni, ilyen irányban fejlesztünk. Alaptevékenységünk, a közösségi vásárlás tovább erősítése mellett, így a feladatkörömbe tartozik majd új online piaci projektek indítása és az ezekhez szükségek csapatok felállítása és menedzselése” – tette hozzá az ügyvezető.
A Kupon Világ az utazási ajánlatokban erős nyári szezont is eredményesen zárta. A nagy becsben tartott régi ügyfelek mellett sok új partner csatlakozott a hálózathoz. Az új utazási partnerek többsége külföldi kikapcsolódást kínál, így a vállalatnak sikerült megdupláznia a nemzetközi ajánlatainak számát a tavalyi évhez képest.