Új vezetők a HEINEKEN Hungária élén

Új vezérigazgató irányítja a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt-t. A távozó Oladele Ajayit a holland Joris Huijsmans váltja, aki Szingapúrból érkezik, ahol az Asia Pacific Breweries (APB) integrációs menedzsereként dolgozott a Mexikóban töltött éveket követően. További szervezeti változás, hogy a marketing igazgatói pozícióba Jan-Willem van Wensem kerül Bram Westebrink után, aki a HEINEKEN holland leányvállalatánál folytatja pályafutását.

2013 júliusától a holland származású Joris Huijsmans irányítja a HEINEKEN Hungáriát. Az új vezérigazgató korábban az Asia Pacific Breweries (APB) integrációs menedzsereként dolgozott Szingapúrban, ahol hatékony integrációs folyamatot valósított meg. Ezt megelőzően Mexikóban és Hollandiában töltött be vezető pozíciókat. Mexikóban az ő nevéhez fűződik a FEMSA Cerveza és a HEINEKEN integrációja, majd később a Cuauhtémoc Moctezuma vállalat igazgatósági tagjaként felelősségi körébe tartozott a Trade Marketing, a Nemzeti Láncok és a vállalat 10 000 boltot számláló kiskereskedelmi hálózatának irányítása. Ezt megelőzően Hollandiában a HEINEKEN Országos Értékesítési és Disztribúciós Igazgatójaként dolgozott. Joris Huijsmans 1993-ban szerezte diplomáját a Leideni Egyetemen.

„Erős piaci pozíciójának köszönhetően a HEINEKEN Hungáriának és Magyarországnak kiemelt szerepe van a HEINEKEN vállalatcsoporton belül. Magyarország legerősebb sörmárkájának tulajdonosaként elsőszámú feladatomnak tekintem, hogy ebben a kihívásokkal teli piaci környezetben megőrizzük az előző évek lendületét és céljainkat összehangoljuk a minőség, a vevőink, a márkáink és munkaközösségünk iránti elhivatottságunkkal” – mondta Joris Huijsmans vezérigazgató.

Joris Huijsmans Oladele Ajayit váltja, aki mostantól a HEINEKEN globális szervezetében tölt be ügyvezető igazgatói pozíciót és az Afrika-Közel-Kelet régióért felel. Oladele Ajayi 2010-től irányította a HEINEKEN Hungáriát vezérigazgatóként. Magyarországi munkája során szem előtt tartotta, hogy a vállalat értéket teremtsen termékeivel, a nyújtott szolgáltatásaival és kommunikációjával is. Stratégiája hozzájárult a sörpiac csökkenésének megállításához és a vállalati portfóliójának megerősítéséhez. Olyan innovatív kezdeményezéseket támogatott, mint a radler és cider (Strongbow Gold) kategóriák fejlesztése. Irányítása alatt lett piacvezető a Soproni sör.

Változás következett be a marketing igazgatói pozícióban is, ahol a karrierjét Hollandiában folyatató Bram Westenbrinket Jan-Willem van Wensem váltja. Az új marketing igazgató a Dél-Afrikai Brandhouse Sör-Portfolió Menedzseri pozíciójából érkezett, ahol vezetői irányítása alatt lépésváltás történt a sör portfolió teljesítményében a piacon s a vállalat piaci részesedése is nőtt a „győztes prémium” stratégiájával. Jan-Willem van Wensem 1996-ban csatlakozott a HEINEKEN-hez. Hollandiában először mint a sörkülönlegességekért felelős Márka Menedzser, majd Nemzetközi Üzleti Menedzserként dolgozott. 2002-ben a Kelet-Karibi térség Területi Menedzserévé nevezték ki Puerto Rico-ban, majd Ország Menedzser pozíciót töltött be a HEINEKEN chile-i vállalatánál.

Bram Westenbrink távozó marketing igazgató a továbbiakban a HEINEKEN Holland leányvállalatánál folytatja pályafutását, szintén marketing igazgatói pozícióban.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.