A cél továbbra is Budapest, a budapesti szállodák, a magyar nemzeti légitársaság, illetve a Ferihegyi repülőtér utószezoni forgalmának növelése. A következő BWI kampány legfőbb célpiaca továbbra is Nagy-Britannia, Németország, Franciaország és Olaszország. A kampányt az MT Zrt. külképviseletei segítségével és annak önálló, négynyelvű (angol, német, francia, olasz) honlapján keresztül is népszerűsíti. A szervezők a korábbinál is nagyobb figyelmet fordítanak a budapesti tartózkodást színesítő kulturális események, városnéző, gasztronómiai, sport- és egyéb programok ismertetésére. A nemzeti marketingszervezet aktív szerepet vállal a kampány koordinálásában, amelynek szakbizottságai június 15-ig alakulnak meg. A következő Budapest Winter Invasionhoz való csatlakozási lehetőségre vonatkozó részletes felhívást az MT Zrt. hamarosan közzéteszi. Az akcióban részt vevő partnerek a konferencia- és incentive-turizmus területére is kiterjesztik együttműködésüket, céljuk olyan nagyobb rendezvények és konferenciák Budapestre csábítása, amelyek egyszerre több szálloda kapacitását is igénybe veszik. Ebben a munkában aktív szerepet vállal az MT Zrt. Kongresszusi Irodája is. Ezen a területen – az egyébként általában egymással versenyző szállodák között – ez idáig hasonló összefogásra még nem volt példa.
Újra Budapest Winter Invasion
A 2006. december 1-je és 2007. március 31-e között lezajlott Budapest Winter Invasion (BWI) kampányhoz csatlakozott 70 szolgáltató kezdeményezésére 2007. december 1. és 2008. március 31. között azonos elnevezéssel ismét megrendezésre kerül a nagy sikerű akció, amelyben három éjszaka áráért négy éjszakát tölthetnek a vendégek a budapesti szállodákban – hangzott el az akcióban együttműködő partnerek találkozóján.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.