A Virgin Atlantic elképzelése szerint (és ezt nem ma találták ki!) a repüléstől félő embereket kell „meggyógyítani”. Már 1997-ben szerveztek egynapos felkészítő tanfolyamokat rettegő utasoknak, amelyek borsos áruk (200 font) ellenére hihetetlenül népszerűek voltak. De hát a nyugalom mindent megér, a pánikba kerülő utasok okozta károk elkerüléséről nem is beszélve.
A légitársaság 12 évvel később úgy döntött, ugyanilyen célokra a legújabb technológiát is fel kell használnia, és bevezette első iPod-alkalmazását, a Flying Without Feart (félelem nélküli repülés). A projekt ugyanazokra az alapokra épül, amelyekre annak idején a személyes tanfolyamok. A program letöltőinek videók segítségével mutatják be, milyen vizuális hatások érik őket repülés idején, és készítik fel őket arra, mit tapasztalnak a szárnyak kilengésekor vagy éppen erős turbulencia idején. Meglehet, a repülni vágyókra még így is rátör a félelem; a megfelelő gombra nyomva légzési gyakorlatokra oktatják őket, és más hasznos tanácsokat is adnak, nyugtató szavakat hozzátéve: „Ez természetes érzés. Tudjuk, hogy fél. Rendbe jön mindjárt!” A cég vezetői persze tudják: üzeneteiknek őszintének kell lenniük, a cinizmus látszatát is kerülniük kell. Így az együttműködésre egy hasonló célokra specializálódott céget, a Mental Workoutot kérték fel. És hogy mi ebben a légitársaság számára az üzlet? Természetesen elsősorban nem leendő utasaik dollárjait kívánták megszerezni, hanem bizalmukat a kreatív márkaépítő ötlettel.