A Coca-Cola-féle drágának számító üdítőket is gyakran ebben a formában adják el, nemes egyszerűséggel áttöltik egy nejlonszatyorba. A vállalatnak ez azért probléma, mert így a vásárlók nem a jól ismert, jellegzetes Coca-Cola feliratos palackból isznak, ezáltal gyengül a branding. Ez az oka annak, hogy a cég bevezeti a régióban a "Coca-Cola Bag"-et, ami egy biológiailag lebomló, üdítőpalack formájú zacskó.
A vásárlóknak ez azért előnyös, mert megspórolhatják az üdítősüvegek árát, valamint olyan formában juthatnak a cég termékeihez, amelyet ismernek és kedvelnek - írja a Digital Journal.
A vállalatnak pedig azért, mert mind régióbeli brandingjét; mind innovatív, megújulásra képes, kreatív imázsát megerősítheti. Ráadásul a lépés környezetkímélő jellege szintén jó hatással lehet a Coca-Cola renoméjára. A gyártási és a szállítási költségek pedig minden bizonnyal alacsonyabbak lesznek, mint az üvegpalackok esetében. (forrás: Marketinginfo)