Öt érdekes tény a világ egyik legismertebb söréről

Forró nyári estéken, egy húzós nap után mi lehetne frissítőbb és üdítőbb, mint beülni a haverokkal egy korsó sörre? A Heineken most összegyűjtött 5 megdöbbentő sztorit, hogy mindenki többet tudjon meg a nyár kedvenc italáról. Nem árt belesni a színfalak mögé, a mai sörözéshez már meglesz a téma! Egészségünkre!

Annak ellenére, hogy a sör a világ egyik legrégebbik itala - hiszen már az őskorban is létezett - napjainkban is előszeretettel fogyasztják országtól, nációtól és nemtől függetlenül. Rengeteg verzióját ismerjük, mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb ízvilágot, színt, csomagolást, erősséget és fajtát. A nyári szezon legkedveltebb italáról most a nagymúltú és az egyik legnagyobb tapasztalattal rendelkező sörgyár, a Heineken 5 izgalmas tényt tárt fel.

  • A hatvanas évek elején egészen különleges sörös üveg jelent meg a piacon. Az úgynevezett WOBO palack forradalmi újításnak számított, hiszen a Heineken elsőként gondolkozott felelős vállalatként és gyártott olyan terméket, ami újrahasznosításra is alkalmas.  John Habraken (mérnök) téglaként újrahasznosítható sörösüveg ötlete innovatív volt, azonban a valóságban nem működött túl jól, hiszen nem sokan szerettek volna üvegházban élni. Nem is értjük!

  • A második világháború után dramatikusan csökkent a sörfogyasztás, így reklámokkal, fotó pályázatokkal, dalokkal és különleges programokkal próbálták fellendíteni a piacot. Akkoriban szinte minden a holdra szállásról szólt, – bár ez végül csak 1969-ben történt meg, mindenki arra készült- férfiak milliói szerettek volna az űrhajósok bőrébe bújni, nők ezrei szerettek volna a közelükbe kerülni. A Heineken megragadta az alkalmat és 1955-ben elkészítette a ma már elképzelhetetlen hosszúságú, 3 perces reklámfilmet, amit mozifilmek előtt játszottak le. A film rendezője és animátora a magyar származású Balázs Gyula (Jules Balázs) volt. Ha szeretnénk megnézni a reklámot, az alábbi linken érjük el: https://www.youtube.com/watch?v=I03AxY5gA8I

  • Bár napjainkban minden sör három alapvető alapanyagból készül - víz, maláta, komló - a 19. század óta minden egyes Heineken sikerét és egyediségét egy kis, de jelentős plusz, az A-élesztő adja. A Heineken egyedi A-élesztője felelős a gazdag és kiegyensúlyozott ízért és a megbújó gyümölcsös jegyekért.

  • A Heinekennek Amszterdamban saját múzeuma van, a Heineken Experience, ahol egy interaktív kiállítás keretében bepillantást nyerünk a sörfőzés kulisszatitkaiba. A holland sörmárka legelső eredeti főzdéjét alakította át múzeummá, annak érdekében, hogy a folyékony kenyér szerelmesei még többet megtudhassanak a sörfőzésről.

  • A Heineken az egyetlen olyan sör, amit szinte az egész világon ismernek és árusítanak. 192 országban elérhető a sörkedvelők számára és mindenhol ugyanazt a minőséget biztosítja. Ebben maga mögé utasít népszerű cseh, amerikai és mexikói márkákat is.

 

Ha még több érdekes sztorira vagyunk kíváncsiak, akkor látogassunk el a múzeum hivatalos honlapjára: http://www.heineken.com/Heineken-Experience/Heineken-Experience


Nyitva az Alelí - ez most a pesti belváros egyik legjobb olasz étterme

Nyitva az Alelí - ez most a pesti belváros egyik legjobb olasz étterme 

Az Alelí egy mediterrán vidékeken őshonos dísznövény - ezt a nevet adta a spanyol éttermének három Michelin-csillagot szerzett sztárséf, Dani García, aki Budapesten nyitotta meg brandjének legújabb egységét.
Az idei év legjobb pezsgőjét kóstolhatjuk a főváros tetején

Az idei év legjobb pezsgőjét kóstolhatjuk a főváros tetején 

Komplex élmények és különleges koktélok is várnak a Hilton Budapest tetején található White Raven skybarban.
Megint egy skybar-nyitás: ezúttal a pesti oldalon

Megint egy skybar-nyitás: ezúttal a pesti oldalon 

Átadták a skybart a WING fejlesztésű ibis&TRIBE Budapest Stadium Hotelben, teljes szolgáltatáspalettájával várja látogatóit a Libertyben lévő szálloda-duo.
Vendéglátósok éves közgyűlése a Gundelben

Vendéglátósok éves közgyűlése a Gundelben 

Május 15-én a Magyar Vendéglátók Ipartestületének (MVI) vezetősége és tagsága a Gundel étteremben tartotta éves közgyűlését.
Dél-amerikai "füst" a budai vár lábánál - megnyílt az UMO

Dél-amerikai "füst" a budai vár lábánál - megnyílt az UMO 

A hely koncepciója a négy alapelem, a tűz, a víz, a föld, és a levegő köré rendeződött, ahol a vendég minden érzékszervére egyszerre hatnak a multikulturális gasztronómiai élmények.
Hogyan és mennyit grilleznek nyáron a magyarok?

Hogyan és mennyit grilleznek nyáron a magyarok?  

Azokat, akik sütögetni szoktak leginkább az ételek ízvilága, a jó idő, a társaság és a tűz hangulata csábítja a grillezésre.
Különleges helyszín nyílik a Duna part egyik legszebb szakaszán

Különleges helyszín nyílik a Duna part egyik legszebb szakaszán 

Művészet, kultúra és kikapcsolódás városlakóknak.
Leállt a termelés a világ leghíresebb csípős szósz gyártójánál

Leállt a termelés a világ leghíresebb csípős szósz gyártójánál 

A rajongók állítólag rohamosan felvásárolják a még piacon lévő készleteket.
BUD Wine: kiválasztották a Budapest Airport borait

BUD Wine: kiválasztották a Budapest Airport borait 

A BUD Wine címért öt kategóriában mérettettek meg a borászatok.
Igazi borkülönlegesség volt a kínai elnök búcsúajándéka

Igazi borkülönlegesség volt a kínai elnök búcsúajándéka 

Orbán Viktor miniszterelnök Hszi Csin-pinget egy 1949-es évjáratú Tokaji Aszúval ajándékozta meg.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.