A hagyomány új útján

Törley József 130 évvel ezelőtt nagyot álmodott és létrehozta a magyar piac máig meghatározó pezsgőmárkáját. Követve az újító hagyományokat ismét mertek nagyot álmodni és megvalósítani egy régóta dédelgetett tervüket. Mivel a Törley pezsgők kiváló minőségű alapborokból készülnek, így megfelelő gyakorlattal rendelkeznek abban, hogy jó minőségű borokat is kinálhassanak fogyasztóiknak.

Ez a gondolat vezérelte a gyártót,, hogy 2013-ban a Törley borcsalád bevezetésével egy új, de mégsem ismeretlen területre lépjen. A pezsgőgyártás piacvezetőjeként az idei évben fő célkitűzésük, hogy a hagyomány és minőség jegyében olyan borokkal lepjék meg vásárlóinkat, amelyek elismerően szerepelhetnek majd mind a hazai, mind a nemzetközi borversenyeken. Elsőként a Chardonnay, Pinot Noir Rosé, valamint illatos Muskotály fajtákkal ismerkedhetnek meg a vásárlók.
Kutatások* igazolták ugyanis, hogy a vevők nemcsak nyitottak a Törley innovációjára, hanem örömmel is fogadják az újító ötletet. A megkérdezettek több mint háromnegyede kipróbálná boraikat, ráadásul ez az arány a bor tervezett fogyasztói árának ismeretében megerősítésre került. A kipróbálás utáni elégedettség pedig nem maradhat el, hiszen a borok készítésénél is elsődleges szempont, hogy megőrizzék a Törley termékeire jellemző magas színvonalat. A több mint 130 évnyi tapasztalatnak, a Törley etyeki szőlőtőkéiről származó kiváló alapanyagnak és a reduktív feldolgozási eljárásnak köszönhetően az új termékek minden bizonnyal nagy érdeklődésre számíthatnak.
A termék bevezetésének kommunikációjára különös hangsúlyt fektetnek. Az év közepétől országos kampány keretében, többek között televízió reklámból, óriásplakátokról, eladáshelyi és internetes hirdetésekből, valamint kóstoltatások és rendezvények alkalmával ismerhetik meg a fogyasztók a Törley borait.

*TNS Hoffmann,
2013. 03. 25. - Törley bor koncepció és csomagolás teszt kutatás eredményei alapján


Bezár a Balaton térségének első vegán étterme

Bezár a Balaton térségének első vegán étterme 

Hét év után bezár az ikonikus étterem.
Vége a strandidénynek - a balatoni fagylaltosok összegezték az idei szezont

Vége a strandidénynek - a balatoni fagylaltosok összegezték az idei szezont 

Legtöbbjüknél az idei forró nyáron jelentősen megnőtt a forgalom.
Fedezzük fel újra a zöldségeket!

Fedezzük fel újra a zöldségeket! 

Napjainkban mind többen hagyják el a húst, és köteleződnek el a vegetáriánus vagy a vegán táplálkozás mellett, akár átmeneti jelleggel (pl. a veganuár alatt), akár véglegesen.
Betiltanák a vendéglátóhelyek teraszain a dohányzást

Betiltanák a vendéglátóhelyek teraszain a dohányzást 

Az új szabályozást azzal magyarázzák, hogy a korábbi, 2009-es szabályozás óta sokat változott a dohánypiac.
Újabb étteremben húzzák le a rolót - ezúttal Szolnokon

Újabb étteremben húzzák le a rolót - ezúttal Szolnokon 

A megemelkedett költségek, a sok bizonytalanság és nehézség arra késztette őket, hogy meghozzák ezt a fájdalmas döntést.
Athén a világ egyik legmenőbb gasztronómiai úti célja

Athén a világ egyik legmenőbb gasztronómiai úti célja 

Annak ellenére, hogy mindössze 627 ötcsillagos étteremmel és 31 Michelin-besorolású helyszínnel rendelkezik, úgy tűnik, Athén megnyerte magának a felmérés résztvevőit.
Jön a Nápolyi Pizzériák Éjszakája

Jön a Nápolyi Pizzériák Éjszakája 

 A kezdeményezés idén még több pizzériával/étteremmel folytatódik - az ország számos pontján. 
Tokaji borok sikerét hozta az idei borverseny

Tokaji borok sikerét hozta az idei borverseny 

Tokaji borok bizonyultak a legjobbnak a 3. Winelovers Wine Awards nemzetközi borversenyen, amelynek eredményeit szombaton hirdették ki a budapesti Corinthia Hotelben megtartott Winelovers 100 Nagykóstolón.
Így kapcsolódik össze az alkoholtrendek változása és a turizmus

Így kapcsolódik össze az alkoholtrendek változása és a turizmus 

A Spirit Tourism egy gyorsan fejlődő ágazat, ami lehetőséget kínál a helyi turizmus növekedésére, ezáltal munkahelyek teremtésére és a helyi gazdaságok fellendítésére.
Stratégiai partnerség egy rummal?

Stratégiai partnerség egy rummal? 

Bizony, a mai világban ez nagyon is megtörténhet. Hiszen az imént jelentették be, hogy a FLAVA Kitchen & More lett az Eminente rum márka első hazai képviselője.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.