Ez a gondolat vezérelte a gyártót,, hogy 2013-ban a Törley borcsalád bevezetésével egy új, de mégsem ismeretlen területre lépjen. A pezsgőgyártás piacvezetőjeként az idei évben fő célkitűzésük, hogy a hagyomány és minőség jegyében olyan borokkal lepjék meg vásárlóinkat, amelyek elismerően szerepelhetnek majd mind a hazai, mind a nemzetközi borversenyeken. Elsőként a Chardonnay, Pinot Noir Rosé, valamint illatos Muskotály fajtákkal ismerkedhetnek meg a vásárlók.
Kutatások* igazolták ugyanis, hogy a vevők nemcsak nyitottak a Törley innovációjára, hanem örömmel is fogadják az újító ötletet. A megkérdezettek több mint háromnegyede kipróbálná boraikat, ráadásul ez az arány a bor tervezett fogyasztói árának ismeretében megerősítésre került. A kipróbálás utáni elégedettség pedig nem maradhat el, hiszen a borok készítésénél is elsődleges szempont, hogy megőrizzék a Törley termékeire jellemző magas színvonalat. A több mint 130 évnyi tapasztalatnak, a Törley etyeki szőlőtőkéiről származó kiváló alapanyagnak és a reduktív feldolgozási eljárásnak köszönhetően az új termékek minden bizonnyal nagy érdeklődésre számíthatnak.
A termék bevezetésének kommunikációjára különös hangsúlyt fektetnek. Az év közepétől országos kampány keretében, többek között televízió reklámból, óriásplakátokról, eladáshelyi és internetes hirdetésekből, valamint kóstoltatások és rendezvények alkalmával ismerhetik meg a fogyasztók a Törley borait.
*TNS Hoffmann,
2013. 03. 25. - Törley bor koncepció és csomagolás teszt kutatás eredményei alapján