2011-ben az első Borszerda szeptember 21-én volt, azonban aki lemaradt, ma bepótolhatja, hiszen november 9-én is minden magyar bor 50%-os áron érhető el a résztvevő éttermekben. Már több mint 100 étterem csatlakozott az eseményhez, így mindenki megtalálhatja az ízlésének megfelelő vendéglátóhelyet. A fogyasztók érdeklődését tükrözi, hogy a Borszerda honlap látogatottsága meghaladta a 15 ezret.
A kezdeményezés egyaránt előnyös a fogyasztók és az szolgáltatók számára is: a vendég számára baráti társaságban több bort is kipróbálhat, az éttermek pedig sokkal nagyobb teret kapnak arra, hogy elkápráztassák a vendéget. A fehérbor-imádók sajnos lemaradtak, mert Borszerda keretében novemberben a vörösboroké a főszerep.
Az éttermek mellett pincészetek is csatlakozhatnak a borfogyasztást népszerűsítő kampányhoz. A legalább 10 százalék kedvezményt biztosító pincészetek borkatalógusaiból az érdeklődők már előre kiválaszthatják a megvásárolandó borokat az interneten. (forrás: mmonline)