A Bortársaság számára a legfontosabb, hogy egy új üzlet könnyedén beépüljön a város életébe, pillanatok alatt a vérkeringés részévé váljon. A társaság borboltjai úgy reflektálnak az utcára és a körülöttük lévő épületekre, hogy közben megőrzik a márka jellegzetességeit és szellemiségét. Ezen gondolatiság mentén – működésük során először – úgy döntöttek, hogy pályázatot írnak ki az új üzlet átalakítására. Olyan belsőépítészt kerestek, aki képes megragadni a műemlékvédelmi épület esszenciáját, osztja és átérzi a cég filozófiáját és véleményét - írja az Octogon.hu.
A beérkezett pályázatok közül egy hónap alatt választották ki Bakonyi Beát. A tervező a kereskedelmi lánc letisztult, nem túlzó, de nem is túl natúr arculatához igazodó arányokat igyekezett megtalálni. A bejárattal szemben egy lounge rész kapott helyet, amely a portál előtt elhaladókat is betérésre ösztönzi. A borkereskedés többi üzletére is jellemző polcrendszerek és bortároló elemek hozzájárulnak ahhoz, hogy a palackok maguk is az enteriőr jelentőségteljes részévé váljanak. Így alakult ki egy olyan üzlethelyiség, amelyben összeér a történelmi múlt és az innovatív jövő, miközben teret ad a jelenkor legkiválóbb borainak.
Forrás: Octogon.hu