Brazil hangulatban a spirit és sör piac

Döntőre készül a Ballantine’s Brasil, fesztiválokra tolja be a biciklit a Havana Club, és klubokba, szórakozóhelyekre gurul be az idén újra aktivált Miller – a HTX Advertising & Event szezonális megbízásokat teljesít a Pernod Ricard és a Dreher Sörgyárak részére.

„A nyár egyébként is a bulik és fesztiválok ideje, 2014-ben azonban a foci-vb és ennek nyomán a brazil életérzés is fémjelzi a szezont. Az alkoholos italok piacán különösen jól látszik ez a trend” – emelte ki Soproni István, a HTX Advertising & Event rendezvényigazgatója.

A brazil lime szárított héján érlelt Ballantine’s Brasil idén debütált, és bár karrierje korántsem csak a futball világbajnokság idejére szól, de a vb-döntő mégis kiemelt alkalom a Pernod Ricard – long drinkek alapjául is kiválóan alkalmazható – whiskyjének promóciózására. A megszokott, szórakozóhelyi aktivitások mellett Samba Di Budapest néven, július 13-án a Gozsdu udvar közönsége előtt vonulnak fel a brandingelt triciklivel „közlekedő” fejdíszes hoszteszek, a brazil táncosok és dobosok, hogy bíztassák a szurkolókat.

Szintén a kevert italok irányában promóciózik nyári fesztiválokon a Havana Club rum is, amely különleges, koktélkeverő akciót szervez. „A dél-amerikai hangulatot egy koktélpulttá alakított, napernyős, egyedi designos biciklivel hozzuk. Ezen a karibi életérzést tükröző hoszteszek segítségével a fesztiválozók maguk is megtanulhatják a koktélkeverés fortélyait” – mondta a HTX Advertising & Event rendezvényigazgatója.

A Magyarországon a Dreher Sörgyárak égisze alá tartozó Miller sör dekoratív hoszteszei viszont felmatricázott Minivel gurulnak a szórakozóhelyekre, ahol látványos installáció hívja fel a figyelmet a márka aktivitására. Az It’s Miller Time promóció során a háttérfal előtt elhelyezett világító jeges vödrökben lehűtött sörök várják azt az első száz vendéget, akik helyesen meg tudják válaszolni a beugró kérdést. A márkát az idei évben újra aktiválta a vállalat és az eladáshelyi akciókon kívül tv-kampánnyal és erős online megjelenéssel is támogatja.

Forrás: Élelmiszer Online


Borászati kalauz a Nyugat-Balaton kínálatából

Borászati kalauz a Nyugat-Balaton kínálatából 

Gyenesdiás új kiadványa a környék borászatait mutatja be.
Magyar Borok Ünnepe – eddig soha nem látott formában

Magyar Borok Ünnepe – eddig soha nem látott formában 

Borgála, sétáló borkóstoló – kis magyar bortörténelemmel átitatva.
Dankó Pista Emléknap: turisták által látogatott helyeken szól majd a cigányzene

Dankó Pista Emléknap: turisták által látogatott helyeken szól majd a cigányzene 

Folytatódik a több száz éves kávéházi cigányzenei tradíciót népszerűsítő Muzsikáló Magyarország program.
Top 10 vidéki gasztrotúra

Top 10 vidéki gasztrotúra 

Megjelent a Top 10 Gasztrotúra című kiadvány, amelyben 100 tipp található azoknak, akik hazánk legszebb tájait igyekeznek megismerni.
Csődöt jelentett a Hooters

Csődöt jelentett a Hooters 

A csirkeszárnyairól híres Hooters étteremlánc hétfőn csődöt jelentett, de a márka továbbra is megmarad.
Csehország megszigorítja a száj- és körömfájás elleni védőintézkedéseket

Csehország megszigorítja a száj- és körömfájás elleni védőintézkedéseket 

A miniszter közlése szerint Szlovákiából, Magyarországról, Alsó Ausztriából és Burgenlandból hétfő éjféltől tilos lesz egyes állati termékek behozatala.
Csehországi borturisztikai konferencia – magyar résztvevőkkel

Csehországi borturisztikai konferencia – magyar résztvevőkkel 

Három magyar résztvevő a mikulovi Nemzetközi Borturizmus Konferencián.
Etyek nagyra törő terve: felkerülni a világ pezsgő térképére

Etyek nagyra törő terve: felkerülni a világ pezsgő térképére 

Az Etyeki Pezsgő hivatalosan eredetvédett státuszt kapott.
Terített asztal a Balatonnál – gasztro-évadnyitó Tihanyban

Terített asztal a Balatonnál – gasztro-évadnyitó Tihanyban 

Hagyományteremtő„Balaton Expo”-n jelent meg a régió kínálata a Balaton asztalán.
Fontos termék a vendéglátóipar szereplőinek

Fontos termék a vendéglátóipar szereplőinek 

Új névvel és telephelyen, kibővített termékportfólióval és nemzetközi terjeszkedéssel folytatja működését Magyarország vezető újrahasználati rendszere, a Cup Revolution.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.