„A nyár egyébként is a bulik és fesztiválok ideje, 2014-ben azonban a foci-vb és ennek nyomán a brazil életérzés is fémjelzi a szezont. Az alkoholos italok piacán különösen jól látszik ez a trend” – emelte ki Soproni István, a HTX Advertising & Event rendezvényigazgatója.
A brazil lime szárított héján érlelt Ballantine’s Brasil idén debütált, és bár karrierje korántsem csak a futball világbajnokság idejére szól, de a vb-döntő mégis kiemelt alkalom a Pernod Ricard – long drinkek alapjául is kiválóan alkalmazható – whiskyjének promóciózására. A megszokott, szórakozóhelyi aktivitások mellett Samba Di Budapest néven, július 13-án a Gozsdu udvar közönsége előtt vonulnak fel a brandingelt triciklivel „közlekedő” fejdíszes hoszteszek, a brazil táncosok és dobosok, hogy bíztassák a szurkolókat.
Szintén a kevert italok irányában promóciózik nyári fesztiválokon a Havana Club rum is, amely különleges, koktélkeverő akciót szervez. „A dél-amerikai hangulatot egy koktélpulttá alakított, napernyős, egyedi designos biciklivel hozzuk. Ezen a karibi életérzést tükröző hoszteszek segítségével a fesztiválozók maguk is megtanulhatják a koktélkeverés fortélyait” – mondta a HTX Advertising & Event rendezvényigazgatója.
A Magyarországon a Dreher Sörgyárak égisze alá tartozó Miller sör dekoratív hoszteszei viszont felmatricázott Minivel gurulnak a szórakozóhelyekre, ahol látványos installáció hívja fel a figyelmet a márka aktivitására. Az It’s Miller Time promóció során a háttérfal előtt elhelyezett világító jeges vödrökben lehűtött sörök várják azt az első száz vendéget, akik helyesen meg tudják válaszolni a beugró kérdést. A márkát az idei évben újra aktiválta a vállalat és az eladáshelyi akciókon kívül tv-kampánnyal és erős online megjelenéssel is támogatja.
Forrás: Élelmiszer Online