A programsorozat kiemelt célja Magyarország bor- és gasztronómiai kínálatának, turisztikai lehetőségeinek bemutatása és megismertetése a brit szakmai közönséggel. A rendezvényre az MT Zrt. külképviselete a brit utazási szakmai és médiapartnereit hívta meg, mellyel lehetőséget kívánt teremteni a kapcsolatépítésnek.
A rendezvény több magyarországi szervezet együttműködésének köszönhetően valósult meg: a Balassi Intézet a helyszínt, a Hungarian Wine House borkereskedés a különleges magyar borokat, az Urban Merchants magyar tulajdonú catering cég pedig a rendezvény gasztronómiai kínálatát biztosította.
Az eseményen a Garamvári pincészet VINCENT Blanc Fleur pezsgőjével köszöntötték az érkezőket, majd 5 magyar bort mutattak be és kínáltak kóstolóra: Cserszegi Fűszeres a mátrai Benedek pincészettől, az Etyek-budai borvidékről egy Nyakas Irsai Olivér, Hagymási Kadarka az Egri borvidékről, egy villányi Cabernet Franc selection Gere Tamás és Zsolt pincészetéből és végezetül a Pannon Tokaj pincészet 5 puttonyos Tokaji Aszúja - melyekhez a megfelelő ételeket párosították. Az MT Zrt. külképviselete törekedett arra, hogy a speciális magyar szőlőfajtákból készült borokat és minél több borvidéket is megismerjenek a résztvevők, ezért a támogató partnerek elérhetőségeivel kiegészített kóstolófüzetet is készített, amelyből a résztvevők még többet tudhatnak meg a borokról.
Magyar Bor Klub Londonban
A Magyar Turizmus Zrt. londoni külképviselete 2013. október 3-án rendezte meg második bor és gasztronómiai estjét Hungarian Wine Club néven a londoni Magyar Kulturális Intézetben.

Hétvégén Somlói Borgála
Borkultúra, hagyomány és élmény egyetlen hétvégén.

Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak
Közös célért – 6 millió forint adomány gyűlt össze.

Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben
Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség.

Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség
Növelni kell a palackos borok exportját, amihez a magyar kormány minden segítséget megad, mondta a miniszter egy csütörtöki balatoni nyitóeseményen.

Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től
A Bar Me Tender ingyenes bartenderképzés immár negyedik éve segíti a vendéglátós szakma új generációját.

Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk
Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok.

Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja
Az Auchan Magyarország stratégiai partnerségre lép a Winelovers Wine Awards borversennyel.

Legjobbak közt a magyar speciality kávé
A döntőbe a világ több százezer kávéja közül, kategóriánkként a legjobb tízet választják ki.

Miskolc innovatív gasztronómiai kínálata Katowice-ben
A Zadole parkban zajló kétnapos rendezvényen a látogatók Katowice testvérvárosainak kulináris és kulturális kínálatával ismerkedhettek meg.

Fagylaltozók, strandbüfék a nyári ellenőrzések célkeresztjében
Országos ellenőrzés lesz a főszezonban bizonyos vendéglátóhelyeken.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.