„Szerettük volna a Magyarországon népszerű kolbászfogyasztást egy új formában, modernebb, a fiatalok által könnyebben kezelhető módon divatosabbá tenni. Egy olyan változatot hoztunk létre, mely egy kicsit eltér a hagyományostól, és felveszi a versenyt a manapság mindenhol jelenlévő burgerrel, pizzával, gyrossal.
Egy magyar street food kitalálása és megvalósítása volt a cél, így jött létre a Kolbice. A kolbász, a kenyér adott volt, mi egy új formát, egy új fogyasztási módot, és a zsíros, erősen fokhagymás ízvilág helyett egy lágyabb, enyhébb, a fiatalok által is elfogadhatóbb zamatot társítottunk hozzá ropogós kenyértölcsérrel,” mondja Behovits Attila alapító-tulajdonos a kezdetekről. Cége egy éve külön vált, és az ötletgazda Behovits immár egyedüli tulajdonosként határozza meg a termék- és stratégiai fejlesztéseket.
Az elmúlt egy évben a kolbice (minikolbász kenyértölcsérben) mellett megjelent a kolbászburger többféle verziója, amelynek kolbászkái 100 százalékban szürkemarha vagy lazachúsból készülnek mesterséges adalékanyagok hozzáadása nélkül. A szürkemarha kolbászok a Szomor Húsüzemből, a lazackolbászok pedig a Vörös Homár Belvárosi Halpiacról származnak. Új termékeik idén tavasztól a kolbász kosár és a kolbászkák kenyér nélkül, zöldséggel.
Behovits Attila elmondta, termékei iránt már nemcsak itthon, hanem az országhatáron túl is egyre nagyobb az érdeklődés. A Hold utcai Belvárosi Piacon található saját üzletük mellett jelenleg négy budapesti egy kecskeméti és egy jászberényi franchise-partnerük van. Emellett szezonálisan elérhetők a Budapest Parkban és a Római-parton is. A cég franchise üzleteinek arculatának kialakítását designer és marketing szakemberek segítik, a termékek elemeit, alapanyagait pedig közvetlenül a Kobé-től vásárolják.
Forrás: Vendég & Hotel