Augusztus 20-án a márka Facebook-oldalán debütált a Soproni új, az ACG által jegyzett tévéreklámja, amelyet szeptember 1-től sugároznak a televíziók. Az új film folytatja a jelenleg futó kampányban megismert „Mi a közös bennünk?” gondolatot, kiegészítve azzal, hogy a Soproni is száz százalék magyar árpából készül.
„Az új szpotban az volt a szándékunk, hogy a termék méltó helyére kerüljön a magyar hagyományok között, egyben erősítsük, hogy a Soproni nem csak nevében, fő alkotóelemében is 100 százalékig magyar” – nyilatkozta Molnár Orsolya, a Soproni márkamenedzsere. „B2B és PR-eszközökkel ugyan már kommunikáltuk, hogy a Sopronit immár kizárólag hazai árpa felhasználásával állítjuk elő, mostanra éreztük elérkezettnek az időt, hogy a márkával kapcsolatos kereskedelmi üzenetekben is megjelenítsük” – tette hozzá.
„A kampány alapvető kihívása az volt, hogy ezt az elsőre talán száraz terméktulajdonságot a fogyasztók számára érzékletesebbé tegyük” – mondta Nagy László, az ACG társ-kreatívigazgatója. „A filmben szerettük volna bemutatni, hogy mi magyarok mennyire rajongunk a hazai ízeket. Legyen szó lecsóról, pörköltről, túrós csuszáról vagy éppen a kedvenc sörünkről, mindent jobban szeretünk, ha az hazai alapanyagokból, a mi szánk íze szerint készül”.
A médiavásárlást a Starcom végzi, a kampány pr-tevékenységéért pedig az Uniomedia felel.
A reklámot a Facebookon lehet megtekinteni.
Forrás: kreativ