Nyári kampányt indít a Buda Gourmet

A Bécsi úti Buda Gourmet nyári lokális médiakampányt indít – derül ki a cég sajtóközleményéből.  

Megnyitotta a nyári szezont a Buda Gourmet, és egy lokális médiakampányt is indítanak, hogy a helyi médiacégek munkatársait a komplexumba csábítsák. A nyári kampány megközelítését Kozma Anita marketingvezető összegezte: közterületi reklámfelületek mellett a vezető-vállalkozói rétegnek szóló rádióreklámkampány is fut az Infórádió, a Klubrádió és a Jazzy rádiókban, valamint a Trend Fm-en. Másik részét célzott kerületi sajtó- és online megoldások jelentik a környékbeliek megszólítására.

A lokális geotargetálást a Goldfish by Whitereport & Ipsos szolgáltatás segítségével, a kerületi online geotargetálást pedig a Crimtan révén végzi a Buda Gourmet, amely az offline médiavásárlást közvetlenül intézi.

A médiafogadás apropóját a közlemény szerint az a felismerés is adta, hogy a Whitereport Financial adatai szerint a médiapiac közel 20 százaléka, 55 milliárd forintnyi médiavállalati árbevétel összpontosul a III. kerületben, és a Buda Gourmet szeretne a környékbeli médiások, marketingesek központi helyévé válni. Ennek érdekében Buda Gourmet VIP néven egy Facebook-csoportot is létrehoztak, amely tagjainak a Bistro kedvezményeket ad.

 


A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.