Megnyitotta a nyári szezont a Buda Gourmet, és egy lokális médiakampányt is indítanak, hogy a helyi médiacégek munkatársait a komplexumba csábítsák. A nyári kampány megközelítését Kozma Anita marketingvezető összegezte: közterületi reklámfelületek mellett a vezető-vállalkozói rétegnek szóló rádióreklámkampány is fut az Infórádió, a Klubrádió és a Jazzy rádiókban, valamint a Trend Fm-en. Másik részét célzott kerületi sajtó- és online megoldások jelentik a környékbeliek megszólítására.
A lokális geotargetálást a Goldfish by Whitereport & Ipsos szolgáltatás segítségével, a kerületi online geotargetálást pedig a Crimtan révén végzi a Buda Gourmet, amely az offline médiavásárlást közvetlenül intézi.
A médiafogadás apropóját a közlemény szerint az a felismerés is adta, hogy a Whitereport Financial adatai szerint a médiapiac közel 20 százaléka, 55 milliárd forintnyi médiavállalati árbevétel összpontosul a III. kerületben, és a Buda Gourmet szeretne a környékbeli médiások, marketingesek központi helyévé válni. Ennek érdekében Buda Gourmet VIP néven egy Facebook-csoportot is létrehoztak, amely tagjainak a Bistro kedvezményeket ad.
Forrás: Kreatív Online