A Bravos kávét forgalmazó Mocca Negra Zrt. útnak indította az Ineedcoffee.hu weboldalt, mely "a kávézás szerelmeseit szólítja meg folyamatosan bővülő ismeretterjesztő, szórakoztató és tanácsadó tartalmaival" - olvasható a sajtóközleményben. A koncepcióért és menedzsmentért a Sakkom Interaktív, míg a dizájnért az Admagic felelt.
A Bravos 2015-ben indította útjára a fiatalokat megszólító I need coffee imázskampányt. Az eddig főképp tévés, rádiós és outdoor hirdetésekben megjelenő üzenet köré most önálló weboldal készült, mely a tartalommarketing lehetőségeit aknázza ki. Az Ineedcoffee.hu célja, hogy a kávézás témakörét széleskörűen bemutatva informatív és egyben szórakoztató módon nyújtson hasznos információkat a kávéimádóknak - írják.
„Az ötlet és a tartalommarketing koncepció is hamar elnyerte a tetszésünket, hiszen ebben az évben a fő célunk a fiatalok megszólítása. Erre kiváló platformot nyújt az új oldalunk” – mondta el Csóka Gyula, a Mocca Negra vezérigazgatója. Az ismeretterjesztő és praktikus tanácsokat adó cikkek mellett a Hírességek és a kávé rovat interjúsorozata által hónapról hónapra egy híres ember kávézási rituáléjába is be lehet majd tekinteni.
„Az Ineedcoffee.hu felépítése során arra törekedtünk, hogy az ide felkerülő tartalmak minél jobban tükrözzék a kávézás iránt érdeklődő fiatalok igényeit, ezért már a tervezés fázisába bevontunk a Bravos Facebook-rajongóit” – mondta Szlávecz Boglárka, a Sakkom senior kommunikációs tanácsadója. Az oldal dizájnjáért az Admagic, míg a tartalommarketing koncepcióért, a webfejlesztésért és a tartalomgenerálásért a Sakkom Interaktív felelt.