Új csomagolásdizájnt kap a McDonald's, egyelőre csak az Egyesült Államokban - írja az Advertising Age. Az új csomagolást a hét ügynökségből (HÉT ÜGYNÖKSÉGBŐL!) álló DymanicDesign csapat fejlesztette. Mindegyik ügynökség delegált egy dizájnert a csapatba, akiket a McDonald's elküldött London hipszternegyedébe, Shoreditchbe, hogy egy hétig brainstormingoljanak az új dizájnon.
A német Leo Burnett, az amerikai TBWA, a hong kong-i DDB, az ausztrál Creata és Landini, a brit Boxer és Forpeople ügynökségek dizájnereiből álló csapat 2015 év elején ült össze, a hét során pedig számos fogyasztói visszajelzést kaptak, a hét végére pedig három lehetséges alternatív tervet választottak ki. A végső tervet a McDonald's csomagolásaiért felelős Boxer ügynökség alakította ki.
A McDonald's szerint a végeredmény "modern, progresszív" lett, és olyan fantáziaszíneket kapott, mint a szenvedélyes lila, az optimista narancs, a mágikus magenta vagy a pikáns lime.
Forrás: Élelmiszer online