Kutatással indult a Szallas.hu eddigi legnagyobb nyári kampányának tervezése, melynek során a minden nyaraló számára egyaránt fontos elvárások feltárása volt a cél.
"Rengeteg utazóval beszélgettünk, milliárdos cégvezetőtől olyan családokig, akik örülnek, ha évente egyszer vonattal el tudnak menni nyaralni Siófokra. Ami mindenkiben közös volt, hogy a nyaraláson a legfontosabb, hogy ne érjen minket csalódás. Nem hatalmas meglepetéseket és extrákat akarunk, csak azt szeretnénk, ha minden úgy történne, ahogy ígérték" – mondta Dr. Kertész Attila Mihály, az Artisan Marketing stratégiai vezetője.
Vagyis a nyaraló akkor elégedett, ha a várva várt utazáskor nem érte csalódás, ha az, ami foglaláskor a képeken, leírásban szerepelt, végül úgy is lett. Ebben segítenek a Szallas.hu oldalon közel 9000 hazai partnerről készült részletes leírások, valamint a több mint félmillió vendégértékelés.
„A napokban indult "Úgy is lett" kampányunkat is erre hegyeztük ki, persze a tőlünk már megszokott humoros formában. Egy vendég például azért keres pontosan 23 fokos medencével rendelkező hotelt, hogy barátnőinek bemutassa a 23 fokon színt váltó körömlakkját” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője.
A Szallas.hu nyári kampánya egészen július közepéig tart, az „Úgy is lett” üzenettel a hazai vendégsereg a legnagyobb kereskedelmi tévé csatornákon (RTL Klub, TV2), újságokban, rádiókban (Sláger, Rádió 1, Kossuth), valamint országszerte több mint 200 óriásplakáton és az interneten találkozhat.
Az Úgy is lett kampány induló videói:
{youtube|id=NWSBjfVMmE4}
Forrás: Szallas.hu