Fél évszázados a Danubius, kampánnyal ünnepel

A Danubius Hotels április 1-jén ünnepelte 50 éves születésnapját, a márkát most újrapozícionálják, és május közepén elindítják jubileumi kampányukat.

„Ott a helyünk, ahol az élet zajlik!” – tartja a kampány szlogenje, amely nem csak az elmúlt fél évszázad eszmeiségét tükrözi, hanem egyúttal egy hasonlóan izgalmas és élményekkel teli következő 50 évre fókuszál.

A 360 fokos, multiplatform kampányban többek közt rendezvényekkel, csomagajánlatokkal és nyereményjátékokkal ünnepli évfordulóját a vállalat.

Lokáció és történet a fókuszban 

A kampány felhívjá a figyelmet az idén 50 éves szállodalánc értékeire, az általa kínált élményekre. Aszállodák bemutatása kiemelt cél, beleértve azok elhelyezkedését és történelmét, valamint a települések lokális értékeit. Mivel a lánc tagjai kivétel nélkül központi elhelyezkedésűek, így aki bármelyikben megszáll, egy karnyújtásnyira találja magát minden olyan eseménytől, látványosságtól, kulturális programtól, amiért érdemes a városba látogatni.

Hírességek, nosztalgia, emlékek 

A kampány során leleplezik a fél évszázados múlt legérdekesebb történeteit, a közönség megismerheti a hotellánc történelmét, a leghíresebb forgatási helyszíneket, és akár a hotelekben megszállt külföldi sztárokhoz fűződő élményekről is olvashatnak majd azok, akik követik a jubileumi kommunikációt. A kampány az érzelmekre, kedvenc élményekre fókuszál, időnként nosztalgikusan, mint például egy különleges, az elmúlt 50 év ikonikus fogásaiból összeválogatott menüsorral, vagy a jelenlegi és egykori munkatársak Danubius Hotels-hez köthető legkedvesebb emlékeiről szóló anekdotákkal. A márka újrapozícionálásával a jövőre is utal a szállodalánc: hiszen az elmúlt két évben bebizonyosodott, hogy az utazási vágy örökké megmarad.

Hol lesz tetten érhető?

A hotellánc a 360 fokos kampányával többek között az online és közösségi média-, valamint kültéri reklámfelületeken is találkozhatunk. A 3 hónapos aktivitás során ATL és BTL elemekkel, valamint influencer együttműködéssel és dedikált microsite-tal hívják fel az érdeklődők figyelmét az aktuális kedvezményekre és nyereményjátékokra. Eseményből sem lesz hiány, a hotellánc együttműködve a hosszúlépés.járunk? városi sétaszervezővel nyilvános bejárásokat indít az ikonikus Hotel Astoriába, ahol számtalan érdekességet tudhatnak meg az érdeklődők.

Médiafelületek, nyereményjáték az Instán

A kampány során friss kreatívok segítik a szállodalánc újrapozícionálását, melyeken a vendégek élményei, a helyi különlegességek felfedezése és szállodai pihenés élménye áll a középpontban. Fotós és videós hirdetésekkel billboard, citylight, illetve online felületeken Google Ads (beleértve a Youtube-ot is), DV360, illetve Teads, Facebook és Instagram hirdetések formájában találkozhat majd a nagyközönség.

A márkaismertség növelése mellett fontos cél az 50 éves jubileum méltó megünneplése – rengeteg ünnepi tartalommal, érdekes információval szolgálnak az elmúlt 50 évből a következő időszakban a közösségi médiában is. A Danubius Hotels Instagram oldala kedvenc magyarországi helyszínek megosztására buzdító nyereményjátékkal készül. A résztvevőknek egy fotót kell feltölteniük, amelyen megmutatják kedvenc helyüket Budapesten, Győrben, Balatonfüreden, Bükfürdőn vagy a Danubius Hotels szállodák egyikében.

Kollégáikat is ünneplik 

A külső kommunikáció mellett kiemelt figyelmet szentel a szállodalánc a munkatársak megünneplésére. „Belső kommunikációs aktivitásokban gazdag a jubileumi kampányunk. Különleges munkatársi események, kollégák számára szervezett szállodai élményhét, különleges történetek megosztása mind-mind részei az elkövetkező heteknek. Azt szeretnénk, hogy mindenki ünnepeltnek érezze magát. Az elmúlt 50 év munkájának megbecsülése mellett a jelenlegi és a következő generáció felé kívánunk jövőképet adni egy olyan szakmában, mely az emberi kapcsolatokról és az élményekről szól”, mondta Gál Judit, marketing és kommunikációs igazgató.

 

 

Forrás: Noguchi Porter Novelli


MTÜ-értékelés az idei első félévről

MTÜ-értékelés az idei első félévről 

A budapesti és a vidéki szálláshelyek forgalmát, vendégéjszaka alakulások számát vették górcső alá.
Hét elején átadták a budai Bem téren épült új luxushotelt

Hét elején átadták a budai Bem téren épült új luxushotelt 

A belsőépítészeti terveket a holland sztárdesigner, Marcel Wanders készítette, a magyar 3h Építészirodával közösen.
Alakul a budapesti reptérnél épülő négycsillagos szálloda

Alakul a budapesti reptérnél épülő négycsillagos szálloda 

Szerkezetkész az újabb terminálkapcsolatú szálloda Ferihegyen.
Frissítő újdonságokkal vár nyáron a Hotel Clark Budapest!

Frissítő újdonságokkal vár nyáron a Hotel Clark Budapest!  

A főváros szívében, a Lánchíd és a Budai Vár lábánál található 5 csillagos Hotel Clark számtalan üdítő újdonságot és felfrissülést kínál ezen a forró nyáron nem csak a városba látogató külföldi, de a hosszú hétvégi „staycation”-re vágyó hazai vendégnek is.
MSZÉSZ Társult tagok - pályázati lehetőség

MSZÉSZ Társult tagok - pályázati lehetőség 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) Társult tagjai részére idén is meghirdeti az „Év Technológiai Újítása" pályázatot.
Igazgatóváltások az Accent Hotels-nél

Igazgatóváltások az Accent Hotels-nél 

A szállodalánc csapata két új szakemberrel bővült.
Itt a Michelin Guide ajánlást kapott hazai hotelek teljes listája

Itt a Michelin Guide ajánlást kapott hazai hotelek teljes listája 

A júniusi négy új minősítéssel együtt már huszonöt magyar szálláshely került be a világszerte ismert Michelin Guide által ajánlott szálláshelyek közé.
Új generációs, jól kereső utazó közönséget céloz meg kisfilmjeivel ez a budapesti ötcsillagos hotel

Új generációs, jól kereső utazó közönséget céloz meg kisfilmjeivel ez a budapesti ötcsillagos hotel  

A belvárosi Vörösmarty téren található Dorothea Hotelről sugároz bemutató kisfilmeket júliusban a CNBC International a kereskedelmi műsoridejében.
Gasztronómiai kalandok, időutazás és egy 120 éves hotel

Gasztronómiai kalandok, időutazás és egy 120 éves hotel 

A 120. születésnapját ünneplő legendás győri szálláshelyen jártunk.
Itt az év Green Collection Szállodája

Itt az év Green Collection Szállodája 

Ez az ötcsillagos pesti belvárosi hotel nyerte el „Az Év Green Collection Szállodája” címet Japánban.

Interjú

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni 

A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.