Fél évszázados a Danubius, kampánnyal ünnepel

A Danubius Hotels április 1-jén ünnepelte 50 éves születésnapját, a márkát most újrapozícionálják, és május közepén elindítják jubileumi kampányukat.

„Ott a helyünk, ahol az élet zajlik!” – tartja a kampány szlogenje, amely nem csak az elmúlt fél évszázad eszmeiségét tükrözi, hanem egyúttal egy hasonlóan izgalmas és élményekkel teli következő 50 évre fókuszál.

A 360 fokos, multiplatform kampányban többek közt rendezvényekkel, csomagajánlatokkal és nyereményjátékokkal ünnepli évfordulóját a vállalat.

Lokáció és történet a fókuszban 

A kampány felhívjá a figyelmet az idén 50 éves szállodalánc értékeire, az általa kínált élményekre. Aszállodák bemutatása kiemelt cél, beleértve azok elhelyezkedését és történelmét, valamint a települések lokális értékeit. Mivel a lánc tagjai kivétel nélkül központi elhelyezkedésűek, így aki bármelyikben megszáll, egy karnyújtásnyira találja magát minden olyan eseménytől, látványosságtól, kulturális programtól, amiért érdemes a városba látogatni.

Hírességek, nosztalgia, emlékek 

A kampány során leleplezik a fél évszázados múlt legérdekesebb történeteit, a közönség megismerheti a hotellánc történelmét, a leghíresebb forgatási helyszíneket, és akár a hotelekben megszállt külföldi sztárokhoz fűződő élményekről is olvashatnak majd azok, akik követik a jubileumi kommunikációt. A kampány az érzelmekre, kedvenc élményekre fókuszál, időnként nosztalgikusan, mint például egy különleges, az elmúlt 50 év ikonikus fogásaiból összeválogatott menüsorral, vagy a jelenlegi és egykori munkatársak Danubius Hotels-hez köthető legkedvesebb emlékeiről szóló anekdotákkal. A márka újrapozícionálásával a jövőre is utal a szállodalánc: hiszen az elmúlt két évben bebizonyosodott, hogy az utazási vágy örökké megmarad.

Hol lesz tetten érhető?

A hotellánc a 360 fokos kampányával többek között az online és közösségi média-, valamint kültéri reklámfelületeken is találkozhatunk. A 3 hónapos aktivitás során ATL és BTL elemekkel, valamint influencer együttműködéssel és dedikált microsite-tal hívják fel az érdeklődők figyelmét az aktuális kedvezményekre és nyereményjátékokra. Eseményből sem lesz hiány, a hotellánc együttműködve a hosszúlépés.járunk? városi sétaszervezővel nyilvános bejárásokat indít az ikonikus Hotel Astoriába, ahol számtalan érdekességet tudhatnak meg az érdeklődők.

Médiafelületek, nyereményjáték az Instán

A kampány során friss kreatívok segítik a szállodalánc újrapozícionálását, melyeken a vendégek élményei, a helyi különlegességek felfedezése és szállodai pihenés élménye áll a középpontban. Fotós és videós hirdetésekkel billboard, citylight, illetve online felületeken Google Ads (beleértve a Youtube-ot is), DV360, illetve Teads, Facebook és Instagram hirdetések formájában találkozhat majd a nagyközönség.

A márkaismertség növelése mellett fontos cél az 50 éves jubileum méltó megünneplése – rengeteg ünnepi tartalommal, érdekes információval szolgálnak az elmúlt 50 évből a következő időszakban a közösségi médiában is. A Danubius Hotels Instagram oldala kedvenc magyarországi helyszínek megosztására buzdító nyereményjátékkal készül. A résztvevőknek egy fotót kell feltölteniük, amelyen megmutatják kedvenc helyüket Budapesten, Győrben, Balatonfüreden, Bükfürdőn vagy a Danubius Hotels szállodák egyikében.

Kollégáikat is ünneplik 

A külső kommunikáció mellett kiemelt figyelmet szentel a szállodalánc a munkatársak megünneplésére. „Belső kommunikációs aktivitásokban gazdag a jubileumi kampányunk. Különleges munkatársi események, kollégák számára szervezett szállodai élményhét, különleges történetek megosztása mind-mind részei az elkövetkező heteknek. Azt szeretnénk, hogy mindenki ünnepeltnek érezze magát. Az elmúlt 50 év munkájának megbecsülése mellett a jelenlegi és a következő generáció felé kívánunk jövőképet adni egy olyan szakmában, mely az emberi kapcsolatokról és az élményekről szól”, mondta Gál Judit, marketing és kommunikációs igazgató.

 

 

Forrás: Noguchi Porter Novelli


Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.
Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra 

A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.
Északi stílus új köntösben – ibis Styles nyitás Tallinnban

Északi stílus új köntösben – ibis Styles nyitás Tallinnban 

Az ibis új helyszínekkel erősíti európai pozícióit a régióban.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.