A felmérést több mint egymillió közösségi média forrás, 10.000 online hír és a Faktenkontor ügynökség szakértői értékelései alapján készítették el, mely szerint a német piacvezető Accor került az első helyre a listán. A felmérésben 63,31 pontot kapott Accort “Arany” értékeléssel jutalmazták. Az Accor a saját kategóriáján belül 13 hotelmárkát előzött meg, több mint 10 pontos előnnyel.
“Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a vendégeink megtiszteltek minket ezzel az értékeléssel és elismerik márkastratégiánkat és a napi vendégközpontú munkánkat a szállodáinkban” – nyilatkozta Michael Mücke, az Accor HotelServices Közép-Európai vezérigazgatója.
“Természetesen nem fogunk a babérjainkon ülni, hanem folytatjuk a munkát a márkáinkon – a budget kategóriától a luxuskategóriáig – tovább növelve szolgáltatásaink minőségét új innovációk bevezetésével.”
A listát a Focus Money magazinban közölték a Kundenlieblinge 2014 (Vásárlók kedvencei 2014-ben) kutatás keretein belül. A felmérés web monitoring eszközökkel vizsgálta a közösségi média forrásokat és online híreket, majd értékelte az ezekre érkező kommenteket négy kategória szerint: ár, szolgáltatás, minőség és presztízs. Matematikai modellekkel az említések értékét összevetették a kategóriánként legtöbbet említett márkákkal. Emellett a pozitív és negatív említések és az említések száma kategóriánként szintén az értékelés részét képezték.