Mostanra életünk meghatározó részét adják a közösségi oldalak, és ez alighanem egyre inkább így lesz a jövőben. Nem csoda, hogy ezt éttermek, és szállodák is kezdik minél inkább kihasználni. Olyannyira, hogy már megjelentek az „Instagram-inasok” is.
Egészen pontosan egy, a Maldív-szigeteken fekvő luxusszálloda vezette be, hogy „Instagram-inasokkal” segíti a vendégeket a legjobb fotók elkészítésében és persze posztolásában.
A Maldív-szigeteki luxushotel személyi Instagram-komornyikja ahelyett, hogy ötfogásos ebédet szolgálna fel, vagy tanácsokat adna a megfelelő bor kiválasztásához a vacsoránál, inkább a legjobb helyszíneket, a legjobban fotózható látványosságokat, legmenőbb éttermi helyszíneket és homokos partszakaszokat ajánlja a vendégek kamerájának figyelmébe.
A szolgáltatás bevezetése nem véletlen, nemrégiben 2000 angol utazót kérdeztek meg az utazási preferenciákról és hétből egy az alapján választana utazási célpontot, hogy a hely mennyire Instagram-képes - írja az Index.
Forrás: Index