Külsős előadók a 2016-os Mellow Mood Akadémián

A Mellow Mood Hotels idén második alkalommal szervezte meg vezetői utánpótlásképzését dolgozói részére, melynek célja, hogy a cégcsoporton belül képezzék és kiemeljék a jövő generációjának vezetőit. Az idei előadók között olyan közismert szakemberek is szerepeltek, mint Gerendai Károly üzletember, kultúrszervező és Czunyi Tímea, az MT Zrt. stratégiai partnerkapcsolatok irodájának vezetője.

Az akadémiai képzés 2015 elején indult el először és 3 hónapos intenzív képzést biztosít a cégcsoport kijelölt dolgozói számára, egyúttal növeli a kollegák motivációját és lojalitását, illetve támogatja őket egyéni karriercéljaik elérésében is. A képzésben résztvevő kollegákat idén is a szállodaigazgatók és részlegvezetők ajánlása, a jelölt teljesítménye, valamint a cégcsoport és az adott munkatárs jövőbeli tervei alapján választották ki, függetlenül attól, hogy milyen munkakörben dolgoznak, legyen szó akár recepciós, front office manager vagy pénzügyi referens pozíciókról.

A szállodacsoport HR igazgatója, Kmoskó Judit elmondta, hogy nem csak a jelölteket, hanem magát a programot is szeretné évről évre fejleszteni, ennek köszönhetően idén már nemcsak belsős, hanem neves külsős előadók és külsős programok is szerepeltek az akadémia programjában. Marketing témakörben így Czunyi Tímea tartott előadás, míg a business management területen Gerendai Károly osztotta meg nem mindennapi karrierútját a képzésben résztvevőkkel. Az előadók között szerepelt Ungár Tamás, a Magyar Szállodaportások Aranykulcs Egyesületének elnőke, Dr. Zaien Samir egyetemi adjunktus, PR és kommunikációs szakértő, aki a különböző kultúrák és tárgyalási stílusok témakörben tartott előadást, valamint Orosz Barbara színésznő és műsorvezető, aki megjelenés és viselkedéskultúra témában prezentált.

A jelöltek egy nagyobb lélegzetvételű, stratégiai szemléletmódot kívánó feladatot is kaptak, mivel 3 csoportba osztva dolgoztak együtt egy újonnan nyitó szálloda sales, marketing, rooms division és F&B részlegeinek teljes körű megtervezésén, mely elősegítette a csoportmunka kialakulását, a legkiemelkedőbb ötletek pedig akár megvalósításra is kerülhetnek majd.

Az elkészült pályaműveket az utolsó előadás keretében augusztus közepén prezentálták a Mellow Mood Hotels tulajdonosainak, Sameer Hamdannak és Zuhair Awadnak, illetve az egyes szállodák igazgatóinak és a teljes vezetőségnek.

A személyes prezentáción túl tesztfeladat írására is sor került az előadások témájából, melynek alapján az első három helyet a következő kollegák érdemelték ki:

1. Szabó Endre – Estilo Fashion Hotel front office managere
2. Abou-Warda Renátó – Atrium Fashion Hotel front office managere
3. Ambrus Réka – Estilo Fashion Hotel recepciósa

A díjazáson kívül a képzésben részvevők és helyezést elérők karrierjét a cégcsoport kiemelten kezeli majd a jövőben. Erre hitelt érdemlő példa a tavalyi év legjobban teljesítető résztvevői, Gólya Edina, Nagy Barbara és Csvórics Enikő, akik jelenleg szállodaigazgatóként dolgoznak.

A Mellow Mood Akadémia jövőre ismét elindul, és folytatva az eddigi fejlesztéseket egészen biztosan valamilyen plusz tematikával vagy képzéssel egészül majd ki.


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.