Megjelent az Accor új economy márkája

Az utazók elvárásai megváltoztak: egyre inkább az őket és a környezetet tisztelő hotelélményeket keresnek. Az Accor ezekre az új trendekre hallgatva alkotta meg a greet márkát. 

Az autentikus élményeket kereső utazóknak szóló, alternatív vendéglátáson és fenntartható turizmuson alapuló új ajánlat ötvözi a környezettudatos megfontolásokat és a társadalmi felelősséget. A csoport legújabb economy márkája közösségi alapú, felelős, nem szabványosított brand, amely a jelenlegi trendeket figyelembe véve olyan utazókat céloz meg, akik értelmet keresnek fogyasztásuknak, és tudatában vannak, milyen hatást gyakorolnak a bolygóra.

 A 2019 elején alapított greet az Accor Csoport különleges része.A greet koncepció a partnereknek flexibilis üzleti modelljével, a vendégeknek pedig teljesen új szállodai élményt kínál. A márka a formalitásokat mellőző, igényes alapszolgáltatásokat és a közös élményeket testesíti meg. 

Az új márka szállodáiban a terek nem standardizáltak. Csupán néhány kötelező elemet kell betartani, például a logó megjelenítése a közös terekben, a szabott árú menü, illetve az, hogy a szobák 20%-a 4-6 személyes legyen. A szállodatulajdonos szabadon kifejezheti magát, ha a greet három sarokpontja megvan: használt vagy ökotudatos beszállítóktól kapott tárgyak, a szokatlan dekorációs elemek értéknövelő újrahasznosítása, vagy ezen tárgyak újragondolása és felhasználása új céllal. Ennek köszönhetően a cég olyan vezető jótékonysági szervezetekkel működik együtt, mint az Emmaüs, mely lehetővé teszi a szállodatulajdonosoknak, hogy újrahasznosított bútorokat szerezzenek be, illetve a Valdelia ökoszervezet, amely teljeskörű megoldás keretében szállít el és hasznosít újra régi bútorokat bármilyen szervezettől. Az együttműködés a résztvevő szervezeteket is erősíteni fogja.

A márka első szállodája a Burgundy bordűlők szívében nyitott meg idén áprilisban. Számos új helyszínen nyílik a közeljövőben, többek között Marseille-ben (St. Charles et Aéroport), Lyon Perrache-ban, Párizsban, St-Witz-ben, Rennes-ben, Bourges-ban és St-Germain-en-Laye-ben. Az Accor 2030-ig 300 greet szállodát tervez nyitni Európában. A hálózat gyorsan terjeszkedik más európai helyszínekre is: az első greet szálloda Franciaországon kívül Darmstadtban nyílik a közelgő hónapokban.


Átadták az idei Aranynap-díjakat

Átadták az idei Aranynap-díjakat 

Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott elismerést.
Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról

Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról 

A Danubius Hotel Helia – nevéhez méltóan, hiszen a „Helia” a Naphoz kötődőt jelenti – fénylő pont a főváros szállodai kínálatában.
Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában

Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában 

Négy magyarországi szálláshellyel bővül a szállodalánc.
Megkezdődött a 44. Országos Borverseny

Megkezdődött a 44. Országos Borverseny 

Mintegy 2700 palack bor versenyez.
Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája

Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája 

Az ötcsillag superior minősítésű hotel 285 szobájában több mint 600 vendéget tud fogadni.
Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.