A 2019 elején alapított greet az Accor Csoport különleges része.A greet koncepció a partnereknek flexibilis üzleti modelljével, a vendégeknek pedig teljesen új szállodai élményt kínál. A márka a formalitásokat mellőző, igényes alapszolgáltatásokat és a közös élményeket testesíti meg.
Az új márka szállodáiban a terek nem standardizáltak. Csupán néhány kötelező elemet kell betartani, például a logó megjelenítése a közös terekben, a szabott árú menü, illetve az, hogy a szobák 20%-a 4-6 személyes legyen. A szállodatulajdonos szabadon kifejezheti magát, ha a greet három sarokpontja megvan: használt vagy ökotudatos beszállítóktól kapott tárgyak, a szokatlan dekorációs elemek értéknövelő újrahasznosítása, vagy ezen tárgyak újragondolása és felhasználása új céllal. Ennek köszönhetően a cég olyan vezető jótékonysági szervezetekkel működik együtt, mint az Emmaüs, mely lehetővé teszi a szállodatulajdonosoknak, hogy újrahasznosított bútorokat szerezzenek be, illetve a Valdelia ökoszervezet, amely teljeskörű megoldás keretében szállít el és hasznosít újra régi bútorokat bármilyen szervezettől. Az együttműködés a résztvevő szervezeteket is erősíteni fogja.