Mire számít, hogyan alakul a Danubius Hotels Group piaci helyzete 2015-ben?
További szolid növekedésre számítunk, szeretnénk nem csupán a saját előző évi eredményeinkhez képest, de a konkurenciához viszonyítva is növekedést elérni.
Mi a legnagyobb kockázat ezen a piaci területen?
A turizmus alakulása sajnos nagyban függ a külpolitikai-gazdasági folyamatoktól, mint ahogyan az idei vendégforgalmat az oroszországi helyzet vagy az euró árfolyam-ingadozása nagyban befolyásolja. Ezek a kiszámíthatatlan tényezők jelentik a legnagyobb kockázatot.
Mi a legfontosabb marketingcél 2015-ben?
Ahogyan tavaly, 2015-ben is prioritásunk a direkt foglalások ösztönzése, melynek feltétele az erősebb online jelenlét, valamint az online márkaépítés.
Hogyan alakul a 2015-ös marketingbüdzsé az előző évihez képest?
Volumenében a 2014-es büdzséhez hasonlóan alakul.
Milyen médiatípusokat részesítenek majd előnyben 2015-ben?
Az online médiát, valamint a social médiát.
Ha egyet kívánhatna 2015-re, mi lenne az?
A szállodai szobák átlagárának növekedését!
Sorozatunk első részében Henyecz Krisztina, a QUAESTOR Csoport Hotel Management Igazgatóságának marketing menedzsere válaszolt kérdéseinkre.
Forrás: Turizmus Online