Személyre szabott megoldások kora

A HOTCO második napjának egyik érdekes előadását Erdős Ádámtól (Google Magyarország) hallhattuk. A Google Magyarország turisztikai szakértője a Közép- és a Kelet-Európai piac turisztikai jellemzőit mutatta be cégének kattintásainak mérése alapján.

A mobil eszközök előtérbe helyezése és jelentősége a turisztikai ágazatban egyértelműen tovább nő. Valamint megállapítható, mondta el Erdős, hogy a mikromomentumok (el szeretnék utazni, meg is tervezem rögtön az utazásom, és le is foglalom a helyet), és a döntést befolyásoló tényezők (képek, videók, virtuális valóság, 360 fokos fotók, videók) meghatározók.

Hamarosan teret hódíthat egy olyan okoskütyü, ami tulajdonképpen egy okos több nyelven értő és szinkrontolmácsként működő fejhallgató, és azt biztosítja, hogy a vendég bármilyen nyelven szólal meg, nem lesz nyelvi nehézség a recepción, mert a fejhallgató azonnal lefordítja a kérdéseket, válaszokat.

Mivel a mai kor vendégei kiváncsiak, igényesek és eléggé türelmetlenek, valamint kevés idővel rendelkeznek, amelyet mind maximálisan szeretnének kihasználni – mindezek figyelembe vétele lehet a siker kulcsa, húzta alá a Google szakértője. Ma a személyre szabott megoldások korát éljük, és ehhez, mondta Erdős, a Google megbízható megoldásokat kínál.

A ma utazójának 4 fő szakaszra osztható az utazási szokása: 1. Kiválasztja a célpontot (ekkor még nincs konkrét elképzelése, válogat a lehetőségek közt), 2. végigböngészi a szálláshelyeket, az odavezető járatokat, utat is megtervezi, 3. majd jön a foglalási fázis, és 4. végül a tapasztalati fázissal zárul a program.

Mindezek alapján a Google a felhasználók igényeihez igazodó, szállodai foglalásokat és a repülőtéri bejelentkezéseket segítő szolgáltatásokat, eszközöket fejlesztenek folyamatosan. Ilyen például a Google Assistant, amelyet idén Amerikában vezetnek be először, a későbbiekben pedig az egész világon elérhetővé tesznek.


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.