A megújított szerződés világszerte biztosítja a teljes tartalomhoz való hozzáférést az Amadeus felhasználók számára, ezáltal az utazási irodák ugyanazokat a díjtételeket láthatják az Amadeus rendszeren keresztül, mint a légitársaság honlapján. John Mornement, a British Airways értékesítési és disztribúciért felelős vezetője a következőket mondta: "Az Amadeus megbízható és fontos értékesítési csatorna. A megállapodás nagy örömünkre szolgál, mivel így továbbra is biztosítani tudjuk a viteldíjakhoz történő teljes hozzáférést az Amadeus felhasználók számára úgy, hogy emellett csökkenthetjük saját értékesítéssel kapcsolatos költségeinket is."
A British Ariways díjtételekre, ülőhelyekre és menetrendre vonatkozó teljes kínálata az Amadeusban elérhető lesz, így az utazási irodák ugyanazokat az információkat találják meg, mint bármely más közvetlen, vagy közvetett csatornán, disztribúciós rendszeren, vagy honlapon keresztül. Az Amadeus felhasználók továbbra is hozzáférhetnek azokhoz az árakhoz és lefoglalhatják azokat az ülőhelyeket, amelyeket a légitársaság a nagy közönség számára elérhetővé tesz belső foglalási rendszerén, honlapján és harmadik fél által készített weboldalakon keresztül.
Az Amadeus számára fontos, hogy ezáltal is biztosítsa a szilárd alapokat az idegenforgalmi iparág számára. A szolgáltató továbbá törekszik arra is, hogy a legszélesebb körben kínáljon egy jól összefogott tartalmat az utazási irodák számára. "Ügyfeleink már régóta az egyik legfontosabb tényezőnek tartják a légitársasági tartalom teljeskörű elérését. Az ilyen full-content szerződések az Amadeus küldetésének egyik legjelentősebb részét képezik. Ezzel is elő kívánjuk segíteni a hosszú távú, egyértelmű tervezhetőséget, valamint a stabilitást partnereink számára." - hangsúlyozta Ian Wheeler az Amadeustól (Vice President, Marketing & Distribution) - tájékoztatta a Napi Turizmust az Amadeus Magyarország Kft.