Ennek jegyében az idegenforgalmi üzletág a rendkívül gyorsan változó, nehezen prognosztizálható körülmények között is bővülő kínálattal, valamint a szállások tekintetében minőségi emelkedéssel tervez a jövő évre. A 2009. év a kínálat éve lesz, azaz megítélésük szerint az értékesítésé lesz a főszerep.
Sor került a portfólió újraértékelésére, melynek eredményeként a nyári saját charteres árualap kínálata helyett a fókuszt a stratégiai partnerségek kialakítására és a viszonteladói értékesítésre helyezik.
2008. december 31-én lejár a szlovákiai Tátra Tourral kötött együttműködés is, mely nem kerül meghosszabbításra.
Az új stratégiának köszönhetően a QUAESTOR Utazási Iroda hálózatán keresztül más tour operátorok útjait is még szélesebb körben foglalhatják majd az utazni vágyók, így bármely felmerülő igény esetén komplex szolgáltatásokkal találkozhatnak a QUAESTOR Pontok utazási kínálatában.
A stratégia középpontjában olyan fejlesztések is állnak, amelyek az internet nyújtotta lehetőségeket használják ki, és nyújtanak új perspektívákat elsősorban az online értékesítés terén. Emellett természetesen szintén fontos szerepet kapnak a sikerágazatoknak számító sport-, nyelvi és koncertutaztatások, a kulturális körutazások és a Felfedező nevet viselő egzotikus árualap, amely számtalan, az utasok körében népszerű különlegességet tartogat.