A Lauriers du Voyage d'Affaires verseny elsősorban azoknak a cégeknek szól, akik Franciországban tevékenykednek és az üzleti utazások terén új termékek, szolgáltatások kifejlesztésén és innovatív megoldások bevezetésén dolgoznak. Az érintett társaságok kiválasztásában a fogyasztói szervezetek, a rendszeresen utazó menedzserek civil szervezetei (ACTE, CEDAF, AFTM, Marco Polo, NBTA Europe) is részt vettek, a kiválasztott társaságokra pedig a Business osztályok utasai szavaztak.
Amit az utasok díjaztak
Az Air France Business osztályának utasai a légitársaság két újítását díjazták: a távolsági járatokon bevezette a Premium Voyageur osztályt, amely átmenet a Business és a turista osztály között, rögzített üléseket kínál az utasoknak és a turista osztályhoz képest 40 %-kal nagyobb teret.
Másodikként a középhosszú járatokon, az új Premium Eco ajánlat az üzleti utasok igénye szerint lett kialakítva, így rugalmasabb a jegyek felhasználásában, számos plus szolgáltatást kínál kedvező áron, mint elsőbbségi kezelés és külön szalon a Charles De Gaulle reptéren, ülések a business kabin részben.
Az Air France továbbra is arra törekszik, hogy a távolsági járatokon minél jobban kielégítse a Business osztály utasainak igényeit. A cég három év alatt több mint 110 millió eurót ruházott be a még kényelmesebb ülések, a gasztronómiai kínálat megújítása és újabb földi szolgáltatások bevezetése érdekében. Ehhez adódik még a prémium, a turista ügyfeleknek, illetve a kis- és középvállalatoknak kínált számos újítás.
A cél: piacvezetői pozíció
"Azzal, hogy kínálatát és értékesítési rendszerét megújítva, a Business osztályon utazók elvárásainak teljes körű kielégítésén dolgozik, az Air France arra törekszik, hogy ezen a téren sikerüljön piacvezetői pozíciót elérnie", jelentette ki Christian Boireau, az Air France-KLM Kereskedelmi ügyekért felelős vezérigazgatója.