Az Amadeus e-kereskedelmi megoldásai biztosítják az átalakuló Lufthansa.com vásárlási és foglalási folyamatait

A Lufthansa új honlapja teljesen átformálja az online vásárlás élményét, és mostantól egy sokkal egyszerűbb, személyesebb és modernebb külsőt kínál, ezzel lehetővé téve, hogy az utas a számára legmegfelelőbb módon tervezze meg utazásait.

A Lufthansa az Amadeust választotta partneréül, hogy a legmodernebb elérhető technológiával biztosítsa a megújuló honlapján a vásárlási, foglalási és előfoglalási funkciókat.

A lufthansa.com, melynek évi 210 millió látogatója van, most teljesen új vásárlási és foglalási felületet kap, amely modernizálja a rendelés élményét a könnyű eligazodással és az átlátható díj információkkal. Mindemellett pedig az oldal erősíti a légitársaság értékesítési lehetőségeit is.

Az utasok mostantól megtekinthetik mások ajánlásait, és sokkal szélesebb körű, az érdeklődésüknek megfelelő utazási opciókhoz férhetnek hozzá. Ráadásul személyre szabott ajánlatokat is kaphatnak a leggyakoribb úti céljaik és a tartózkodási helyük alapján. Ezek az ajánlatok tartalmazni fognak olyan kiegészítő termékeket és szolgáltatásokat, mint előzetes helyfoglalás, autóbérlés, vonatjegyek vásárlása vagy kiegészítő szolgáltatások, mint a kijárathoz legközelebb eső, vagy extra lábhellyel rendelkező ülések foglalása. Lehetővé válik, hogy a felhasználók megtervezzék a számukra legmegfelelőbb utazást egyetlen integrált vásárlási felületen, ami minden esetben az egyszerűségre törekszik. A teljes folyamatot rendkívüli finom módszerek jellemzik, biztosítva ezzel azt, hogy a vásárló megőrzi a kontrollját a kívánt szolgáltatások megrendelése felett.

A Lufthansának mostantól alkalma nyílik arra is, hogy olyan speciális adatok alapján fejlessze az online tartalmát, mint évszakra vagy időszakra való specializáció, vagy olyan különleges alkalmakat hozzon be az ajánlataiba, mint a Valentin nap. Ezzel a légitársaság a gyorsaság egy új szintjére lép, és úgy tudja módosítani az online tartalmakat és ajánlatokat, hogy az igazodjon az utasok elvárásaihoz. Ez pedig jelentős idő és pénz megtakarítást jelent a Lufthansának, csökkentve a szoftverfejlesztéstől való függést, miközben segít a légitársaságnak abban, hogy többet adhasson el vásárlóinak egy egységes digitális felületen keresztül.

Az Amadeus e-Personalise, amely biztosítja az új Lufthansa honlapot, csak az egyike a számos megoldásnak, ami hozzájárul a Lufthansa online stratégiájának fejlesztéséhez. További háttértámogató egységek: Amadeus e-Retail (a világ legszélesebb körben használt légi utazás internetes foglalását biztosító motor), Amadeus Flex Pricer (a legkedvezőbb árat biztosítja az utasoknak), Amadeus Cars Plus (egy innovatív autókölcsönző felület) és Amadeus Digital Design Services (ami lehetővé teszi, hogy a légitársaság teljesen személyre szabott megjelenést és funkciókat biztosítson).

A projekt részeként az Amadeus biztosította, hogy a Lufthansa.com lehető legkiterjedtebb és legszigorúbb tesztelésen és minőségellenőrzésen essen át. Ez a folyamat 6000 próba esetet jelentett. A teljesen kijavított vásárlási, foglalási és előfoglalási oldal már világszerte elérhető a Lufthansa.com címen. A weblap 12 különböző nyelven, 98 országban nyújt vásárlási lehetőséget.


Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre

Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre 

Az algériai légitársaság október 20-tól naponta repül majd az előzetes tervek szerint Algír és Budapest között.
Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből

Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből 

Több mint tízezer londoni taxis nyújtott be keresetet az Uber ellen, azzal vádolva a céget, hogy szándékosan félrevezette a hatóságokat az engedélyek megszerzése érdekében.
A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót

A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót 

Már 23 millió megtett kilométer felett jár a most 5 éves wigo.
Így lehet hamarosan vonattal Spanyolországból Marokkóba utazni

Így lehet hamarosan vonattal Spanyolországból Marokkóba utazni 

Az alagút 27,6 km hosszú lenne maximum 300 méteres mélységben.
Koncert és foci élmények egy légitársasági platformon

Koncert és foci élmények egy légitársasági platformon 

Az új szolgáltatás több, mint tízmillió belépőjegyet kínál utasai számára, több mint háromszáz városába.
Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója

Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója 

A Randstad Employer Brand díjakat a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatása alapján osztják ki.
Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel

Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel 

Az AVIAREPS Magyarország, az idén 30 éves AVIAREPS cégcsoport magyar leányvállalata jelentette be a járatindítást.
Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi

Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi 

Dubajban vasárnap bejelentették az emírség azon tervét, hogy az Al Maktoum nemzetközi repülőteret a világ legnagyobb repülőterévé fejlesztik.
A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába

A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába 

A Jókaival a nagyközönség május elsejétől Balatonfüreden találkozhat, ahol sétahajóként üzemel  a teljes hajózási szezonban.
Lazulós döntés a holland légitársaságnál

Lazulós döntés a holland légitársaságnál 

Tornacipőt hordhat májustól a KLM teljes hajózó személyzete.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.