Magyarország egyik legrégebbi utazási irodája, az IBUSZ is az Amadeus helyfoglalási rendszerét használja 2011. január 1-től. Az IBUSZ a modernizációjának keretein belül a globális idegenforgalmi és fejlett technológiai megoldások szolgáltatóját, az Amadeus-t választotta partnereként. 2010 szeptemberében ötéves, hosszú távú együttműködést írt alá az IBUSZ az Amadeusszal.
Az IBUSZ több területen is újítani, modernizálni készül - az átállás is ezt a célt szolgálja majd. Az Amadeus iránti bizalom többek között a szolgáltató kezdetektől bizonyított hazai és nemzetközi sikereinek, valamint az általa képviselt minőségnek köszönhető.
„Az Amadeus hozzáállása és profizmusa győzött meg minket a váltásról. Ez egy hosszú folyamat vége, hiszen addig hangoltuk a javaslatot közösen, amíg az tökéletesen megfelelt az IBUSZ igényeinek és elvárásainak.” – mondta bizakodva a jövőbeni együttműködésről Kovács Balázs, az IBUSZ üzletág igazgatója.
„Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan nagy múltú cégnek, mint az IBUSZ stratégiai partnerei lehetünk. Hisszük, hogy a legjobbat választották, hiszen ténylegesen testre szabott Amadeus megoldásokat kínáltunk a különböző munkafolyamatokhoz, melyeket az IBUSZ jövő évtől élesben fog használni.” – erősítette meg Horváth Ákos, az Amadeus Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.