Ez a gyakorlat a többi utazási irodánál is. A fogyasztóknak így a meghirdetett árnál jóval többe kerül az utazás, ráadásul erről gyakran csak akkor értesülnek, amikor már fizetniük kell. A FEOSZ álláspontja szerint a magyarországi szabályozás alapján az utazási irodák kötelesek lennének a teljes körű tájékoztatásra. A szervezet régóta szorgalmazza az utazási szolgáltatásokkal kapcsolatban az árak egységes feltüntetésének kikényszerítését, ám sem a jogalkotóhoz, sem a gazdálkodó szervezetekhez intézett megkereséseik nem vezettek eredményre. A FEOSZ ezért azt várja a pertől, hogy egy számára kedvező jogerős ítélet hivatkozási alapul szolgálhat a fogyasztók számára más utazási irodákkal kapcsolatos panaszaik során – írja a Napi Gazdaság. Lapunk megkeresésére, Komor Katalin, a Neckermann Kft. igazgatói asszisztense elmondta, egyelőre nem tudnak és nem szeretnének reagálni, mivel ők is csak tegnap, az MTI közleményéből értesültek a FEOSZ perindítási szándékáról. A Neckermann jogi szakértője már foglalkozik az üggyel. A társaság úgy véli, a Neckermannra országos ismertsége miatt esett a FEOSZ választása, amely a többi iroda számára is szeretne példát statuálni a jogi eljárással. Ha ez így van, akkor várhatóan a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségének is állást kell foglalni az ügyben.
Bíróság elé viszik a Neckermannt
Közérdekű pert indít a Neckermann Utazási Szolgáltató Kft. ellen a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ), mivel véleménye szerint a társaság megtéveszti az utazni vágyókat, amikor hirdetéseiben, tájékoztató anyagaiban nem tünteti fel a járulékos költségeket, például a kerozinpótdíjat vagy a kötelező biztosítást.
Kínai légi utasforgalmi adatok
Kínában a légi utasforgalom 12,3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben.
Átadták az Aeroplex új berendezéskarbantartó központját
Nagy Márton, nemzetgazdasági miniszter is részt vett pénteken, az Aeroplex Berendezéskarbantartó Központ ünnepélyes átadásán, Maglódon.
Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben
Erős havazás bénítja a gépek fel- és leszállását.
Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje
Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről
A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos
Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!
Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők
A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren
Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.