Ez a gyakorlat a többi utazási irodánál is. A fogyasztóknak így a meghirdetett árnál jóval többe kerül az utazás, ráadásul erről gyakran csak akkor értesülnek, amikor már fizetniük kell. A FEOSZ álláspontja szerint a magyarországi szabályozás alapján az utazási irodák kötelesek lennének a teljes körű tájékoztatásra. A szervezet régóta szorgalmazza az utazási szolgáltatásokkal kapcsolatban az árak egységes feltüntetésének kikényszerítését, ám sem a jogalkotóhoz, sem a gazdálkodó szervezetekhez intézett megkereséseik nem vezettek eredményre. A FEOSZ ezért azt várja a pertől, hogy egy számára kedvező jogerős ítélet hivatkozási alapul szolgálhat a fogyasztók számára más utazási irodákkal kapcsolatos panaszaik során – írja a Napi Gazdaság. Lapunk megkeresésére, Komor Katalin, a Neckermann Kft. igazgatói asszisztense elmondta, egyelőre nem tudnak és nem szeretnének reagálni, mivel ők is csak tegnap, az MTI közleményéből értesültek a FEOSZ perindítási szándékáról. A Neckermann jogi szakértője már foglalkozik az üggyel. A társaság úgy véli, a Neckermannra országos ismertsége miatt esett a FEOSZ választása, amely a többi iroda számára is szeretne példát statuálni a jogi eljárással. Ha ez így van, akkor várhatóan a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségének is állást kell foglalni az ügyben.
Bíróság elé viszik a Neckermannt
Közérdekű pert indít a Neckermann Utazási Szolgáltató Kft. ellen a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ), mivel véleménye szerint a társaság megtéveszti az utazni vágyókat, amikor hirdetéseiben, tájékoztató anyagaiban nem tünteti fel a járulékos költségeket, például a kerozinpótdíjat vagy a kötelező biztosítást.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül
Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.