Az elmúlt időszakban számos internetes portál, napilap és magazin illetve rádió is részletesen beszámolt a turisztikai akciókról.
A napi 100 ezer – a kultúra iránt rendkívül fogékony – hallgatóközönséget magáénak tudó bécsi Radio Stephansdom adó sugároz reklámspotokat.
Az idősebb korosztály körében népszerű 55+ magazin utazási rovatában, a tudatos vásárlók portáljának számító Ihr Einkauf fórum pedig nyitóoldalán ajánlja olvasói figyelmébe a téli Budapest turisztikai szolgáltatásait.
Az üzleti döntéshozók lapjának számító, 70 ezer példányban megjelenő Medianet szaklap egész oldalas összeállításban, konkrét egyedi programtippek felsorolásával ajánlja a varázslatos téli magyar fővárost.
Az 50. naptári héttől kezdődően, Ausztria egyik piacvezető utazási irodája, a Railtours Austria internetes startlapján programajánlókkal csinál kedvet az osztrákoknak egy adventi budapesti kikapcsolódáshoz. Az internetes ajánló külön oldalt szentel a Szépművészeti Múzeum nemrég megnyílt Botticellitől Tizianóig című időszaki kiállításának, amely tárlatra egyébként city light plakátok is invitálják a bécsieket.
Az Ausztriában vonattal utazók valamennyi IC és EC járat fedélzeti magazinjából kaphatnak kedvet az akciós budapesti tartózkodáshoz.
A TAI hasábjain az osztrák turisztikai szakma is közelebbről megismerte a BWI akciót.
A Magyar Turizmus Zrt. által szervezett tanulmányúton a közeljövőben 4 osztrák újságíró ismerkedik a téli Budapesttel. Az MT Zrt. ausztriai munkatársai a karácsony előtti időszakban több nagyközönségi rendezvényen is részt vesznek, hogy további turistaforgalmat generáljanak Magyarországra. Így például a bécsi városházával együttműködve népszerűsítik hazánk téli turisztikai kínálatát az egyik karácsonyi vásáron, illetve az ENSZ-negyed jótékonysági hétvégéjén közel 20 ezer érdeklődő előtt prezentálta hazánk turisztikai újdonságait.
A budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus Zrt., a Malév Zrt., a Budapest Airport Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., egy nemzetközi piacvezető utazási portál és egyéb turisztikai szolgáltatók együttműködésében megvalósuló BWI-kampány várhatóan további több ezer osztrák vendégéjszakát eredményez a budapesti szálláshelyeken.
A KSH legfrissebb statisztikai adatai alapján a 2009. január-szeptemberi időszakban, a Budapest-Közép-Dunavidék turisztikai régió kereskedelmi szálláshelyein 10%-kal nőtt az osztrák vendégéjszakák száma az előző év azonos időszakához viszonyítva. (MT. Zrt.)