A céges utazásokat és rendezvényeket kínáló egész napos kiállítás rendezője a Turizmus Kft., társrendezője pedig az MT Zrt. Az előzetes sajtótájékoztatón elhangzott, évente jelentős összeget, mintegy 300 milliárd forintot hoznak a hazai idegenforgalomnak a különböző céges rendezvények, amely mintegy 20 százalékát teszi ki a 1500-1600 milliárd forintos összbevételnek. Dr. Galla Gábor, az MT Zrt vezérigazgatója ennek kapcsán kiemelte, a fővárosban három turisztikai tényezőt javít jelentősen az üzleti turizmus. Hiszen nálunk alacsony a tartózkodási idő a városlátogató turisták esetében átlagosan 3 nap, míg a corporate utazók átlagban 4,4 napot töltenek a fővárosban. Azonkívül Budapesten alacsony a turisták költése, ez üzleti utazó esetében mintegy 100 euró, vagyis a háromszorosa a normál városlátogatókénak. Továbbá az is fontos, hogy a szezonalitás jellege módosul, hiszen a nagyobb ünnepek, vagy a karácsony előtti időszakban jelentős a rendezvények száma, azonban a corporate események épp azokban az időszakokban is bevételt jelentenek, amikor amúgy üres lenne a ház. Kopócsy Andrea, a Magyar Szállodaszövetség elnöke ehhez hozzátette, nagyon jelentős a hazai szállodák bevétele a corporate szegmensből, hiszen ez mintegy 30-50 százaléka a vendégéjszakáknak a három, négy vagy öt csillagos házakban. Idén 118 kiállító érkezik a rendezvényre; köztük szállodák, utazási irodák, konferencia- és rendezvényhelyszínek, vendéglátóhelyek valamint légitársaságok, és egyéb turisztikai szolgáltatók. Az előző évek tapasztalata alapján közel 2500 látogatót várnak. A BTS-re a belépés ingyenes, mindössze egy névjegy szükséges a részvételhez – hangsúlyozta Szebeni Zsolt, a rendezvény főszervezője.
Business Travel Show (BTS): belépés névjeggyel
Szerdán és csütörtökön a tavasszal átadott Europa Congress Center ad otthont az idén negyedik alkalommal megrendezésre kerülő Business Travel Show-nak.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül
Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.