Elindult a BKK Futár kampánya

Szerdától pedig már az új app is letölthető. 

Kampánycél: A Budapesti Közlekedési Központ célja, hogy a közösségi közlekedés a lehető legkényelmesebb legyen. Ennek a kényelemnek csak az egyik részét adják a járművek illetve az épített infrastruktúra, a másik részét a tervezhetőség, a gyors átszállási lehetőségek jelentik. Ezért fejlesztette ki a BKK a Futár utazástervező applikációt, amely nem egyszerűen menetrend alapján tervez utazást, hanem a járművek tényleges helyzetét figyelve tervezi meg az aktuálisan leggyorsabb útvonalat.

December 3-án a BKK kiadja az applikáció 2.0-ás verzióját. Az alkalmazás bevezetéséhez online és offline kampányt indít a BKK decemberben és januárban. A kampány célja, hogy piacvezetővé váljon a Futár a budapesti utazástervezésben, egyben átszoktassa az utazóközönséget a nyomtatott menetrendek használatáról az applikáció nyújtotta sokkal szélesebb körű szolgáltatások használatára. A kampány teljes tervezését és gyártását a BKK házon belül végezte.

Kreatívkoncepció: A kampány főleg utazás illetve várakozás közben szólítja meg az utasokat, hiszen ekkor a legzavaróbb a fölöslegesnek érzett várakozás vagy a leginkább bosszantó, hogy az ember túl korán ment ki, vagy épp az orra előtt ment el a villamos. Ezért megállóhelyen lévő plakátok, illetve a busz és troli menetrendek mellett a megállótáblákra kihelyezett kreatívok szólítják meg az utasokat. A kreatív koncepció látványvilágában a BKK nyári edukációs kampányát idézi.

Facebookra és print médiába készült kreatívokon pedig külön, kisebb célcsoportokat is megszólít a kampány. Így a kisgyermekes szülők számára különösen fontos, hogy babakocsival alacsonypadlós járműveken utazhassanak. A notórius későket is megszólítja egy kreatív, illetve vizsgaidőszak lévén gondolt a BKK az egyetemistákra is, akiket a decemberben és januárban leginkább a vizsgázás hívószóval lehet megszólítani.

 


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.