Ez 6 százalékos növekmény 2009-hez képest. A jelentős számú utasnak (is) köszönhetően a bajor főváros légikikötője 125 millió eurós, adózás utáni profitot könyvelhet.
Hosszú távon a repülőtér további jelentős forgalombővüléssel számol, ennek megfelelően fejleszt is. Februárban kapott zöld utat a 2-es terminál, a főépülettől különálló, úgynevezett szatelit egysége. A kettes terminálhoz egy földalatti folyosóval csatlakozó egység önmagában évente mintegy 11 millió utas kiszolgálására lesz alkalmas. Az alagúton keresztül a 2-esből teljesen automatikus vonatok szállítják az utasokat a szatelithez. A 2015-ben elkészülő épület 123 ezer négyzetméteren kínálja majd az összes fontos repülőtéri szolgáltatást.
Akár Irkutszkba is
A fenti forgalom könnyen összejön ebben a légikikötőben, elég csak a nyári menetrend újdonságaira egy pillantást vetni. A KLM növeli járatsűrűségét Amszterdam és München között, ezzel naponta hat járatpár közlekedik. Naponta indít a Lufthansa járatot Sao Paoloba, Mumbaiba, Szöulba és Szingapúrba. Frankfurtba napi 14-re növekszik a járatok száma. Sűrít a Royal Jordanian Ammánba, újdonságként indul az örmény Armavia járata hetente háromszor Jerevánba. Szintén új az Air China athéni járata hetente kétszer. A Croatia Airlines Zadarba indít heti két járatot. A SAS Oslo-ba indít heti 6 járatot, a TUIfly Tel Avivba heti két alkalommal repül új járatán, valamint a távoli Irkutszk is elérhetővé válik hetente kétszer a Yakutia Airlines új járatának köszönhetően.