Az értékelést végző Flightstats a pontosságért járó „On-Time Performance Service Award-ot” ítélte oda a fenti fuvarozóknak.
A Flightstats 2004 óta díjazza a légitársaságok és repülőterek pontosságát. Kedvező elbírálásban az a légitársaság részesül, amelynek legmagasabb százalékban érkeznek meg utasai a tervezett érkezési időre rászámolt 15 percen belül. A felmérést végzők figyelemmel követik a járatok helyzetét repülőterek, légitársaságok, meghatározó foglalási rendszerek és polgári légügyi hatóságok nyilvántartásaiban.
A 2010-es év kategóriánkénti győztesei:
Nemzetközi, ázsiai és ázsiai regionális: JAL, Japan Airlines; a kategória első helyezettjei között a skandináv SAS az egyetlen európai olyanok közt, mint a Qatar Airways, Singapore Airlines vagy Air New Zealand.
Észak-Amerika: Alaska Airlines
Észak-Amerika-regionális: Hawaiian Airlines
Európa: SAS Scandinavian Airlines; északi barátaink mellett a román TAROM, az Austrian, a KLM és az Aeroflot szerepel a közel 87%-os pontosságot elért kategóriában.
Európa-regionális: Binter Canarias, de szerepel a 90,64%-os pontossággal közlekedő kategóriában a norvég Wideroe illetve a KLM Cityhopper.