Fejlesztés Keszthelyen

Az 1989-ben alakult Keszthely Tourist a Balaton északi partjának településein és a környező gyógyfürdővárosokban tíz irodát működtet, 20 állandó és 50 szezonálisan foglalkoztatott munkatárssal. A társaság a tulajdonosa több kisebb szálláshely mellett a négycsillagos keszthelyi St. Martin Spa & Wellness Hotelnek is, amelynek felújítására a közelmúltban került sor a regionális operatív program támogatásával.

Tormáné Szilágyi Márta ügyvezető 1994 óta a cég tulajdonosa is. Négy saját autóbusszal külföldi és belföldi utakat egyaránt képesek lebonyolítani. 1997-ben Hévízen St. Martin néven 25 férőhelyes étteremmel és medencével rendelkező panziót létesítettek, később 1998-ban Keszthelyen a Sárga Rózsa, majd 2000-ben Zalakaroson az Azúr & Smaragd apartmanházakkal további 50–60 fő befogadására alkalmas 16 apartmannal bővítették szálláshelyeik számát. A zalakarosi apartmanház egyben újabb utazási irodájuknak is helyt ad. Az egyénileg és csoportosan beutaztatott vendégek számának növelése érdekében a vállalkozás több nyugat-európai turisztikai vásáron is képviselteti magát. Saját szállóvendégeik mellett zalakarosi, keszthelyi és hévízi szállodákkal, illetve panziókkal együttműködve azok vendégeinek is szerveznek programokat. A cég 2004 márciusától IBUSZ-képviseleti irodaként az IBUSZ szolgáltatásaival is bővítette kínálatát. Színvonalas, informatív kiadványaik többsége a magyar mellett angolul és németül, míg honlapjuk anyagainak nagy része franciául és olaszul is elérhető. A 2006-ban a Regionális Fejlesztési és Operatív Program keretén belül, szálláshely fejlesztése céljából elnyert pályázatot követően a Hévíz központjától 800 méterre található négycsillagos St. Martin Spa & Wellness Hotel – szobáinak felújítása, valamint a szolgáltatások színvonalának fejlesztése mellett wellnessrészleg létrehozása, illetve mozgáskorlátozottak számára akadálymentesített apartmanok kialakítása után – kategóriájában mára valóban minden igényt kielégít.

Az összesen körülbelül 40 fő fogadására alkalmas 13 lakosztály mindegyikében ingyenesen használható az internet. A felső szint szobái igény szerint teljesen egybenyithatók, vagy éppen leválaszthatók egymásról. Az alsó szinten lévő három darab kétágyas apartman közvetlen kapcsolattal is rendelkezik az igényesen kialakított parkosított mediterrán kerthez, melyben grillező, napozóterasz, kerti bútorok, kerti pavilonok és exkluzív kerti medence is található. Ezek a szobák szőnyegpadló helyett parkettaborítást kaptak, így a poratkára érzékeny vendégek is zavartalanul élvezhetik a szálloda kényelmét. A mozgáskorlátozottak számára kialakított apartmanból mind az étterem, mind a wellnessrészleg elérhető akár kerekes székkel is. A szálloda kisebb-nagyobb baráti társaságok, céges rendezvények, nászutasok, gyermekes családok vagy mozgáskorlátozottak számára egyaránt tökéletes választásnak ígérkezik.

A kelet varázslatos világát idéző atmoszféra megteremtésében Tormáné Szilágyi Márta tulajdonos – ügyvezetőnek, és Torma Norbert ügyvezető – szállodaigazgatónak egyaránt oroszlánrésze van. A felújítás miatt megváltozott belső terek hangulatával összhangban 2009-től a szálloda nevét Amirára változtatják majd.

A St. Martin wellnessrészlegében többek között pezsgőfürdő, aromaterápiás gőzfürdő, hammam gőzfürdő, aroma- és fényterápiás bioés finn szauna, infraszauna, tepidárium, thermo masszázságy, teabár és vízipipasarok várja a kikapcsolódni és feltöltődni vágyókat.

A vendégek frissítő fürdők, gyógynövényes relaxáló fürdők, tejes, mézes szépségfürdők és gyógynövényes gyógyfürdők, illetve különféle arc- és testkezelések közül is választhatnak.

Nyáron általában teljes kihasználtsággal üzemelnek, októberben még többnyire erős forgalmat bonyolítanak, majd novembertől jelentősen csökken a vendégek száma. Túlnyomó részük belföldi, zömmel 30 év körüli fiatal felnőtt. Ők általában hétvégékre érkeznek, míg hétköznapokon a céges rendezvények, tréningek jelentenek komolyabb lehetőséget a forgalom növelésére. A partneri kör bővítése folyamatos. Cégek számára igény és lehetőség szerint akár a teljes szállodát is rendelkezésre bocsátják.


Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Új útvonalon tér vissza az Espresso Riviera

Új útvonalon tér vissza az Espresso Riviera 

2024 után júniustól ezúttal Róma és Marseille között közlekedik majd.
Az Airbus legújabb típusa a Wizz flottájában

Az Airbus legújabb típusa a Wizz flottájában 

A Wizz Air a világon az első diszkont légitársaság, amely forgalomba állítja az Airbus legújabb típusát.
Változások a Budapest Airport 2. Terminál parkolójánál

Változások a Budapest Airport 2. Terminál parkolójánál 

Terminál Parkolóban, a terminálhoz legközelebbi 30 kijelölt parkolóhelyen új utasfelvételi- és kiszállítási zóna került kialakításra.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.