Fejlesztés Keszthelyen

Az 1989-ben alakult Keszthely Tourist a Balaton északi partjának településein és a környező gyógyfürdővárosokban tíz irodát működtet, 20 állandó és 50 szezonálisan foglalkoztatott munkatárssal. A társaság a tulajdonosa több kisebb szálláshely mellett a négycsillagos keszthelyi St. Martin Spa & Wellness Hotelnek is, amelynek felújítására a közelmúltban került sor a regionális operatív program támogatásával.

Tormáné Szilágyi Márta ügyvezető 1994 óta a cég tulajdonosa is. Négy saját autóbusszal külföldi és belföldi utakat egyaránt képesek lebonyolítani. 1997-ben Hévízen St. Martin néven 25 férőhelyes étteremmel és medencével rendelkező panziót létesítettek, később 1998-ban Keszthelyen a Sárga Rózsa, majd 2000-ben Zalakaroson az Azúr & Smaragd apartmanházakkal további 50–60 fő befogadására alkalmas 16 apartmannal bővítették szálláshelyeik számát. A zalakarosi apartmanház egyben újabb utazási irodájuknak is helyt ad. Az egyénileg és csoportosan beutaztatott vendégek számának növelése érdekében a vállalkozás több nyugat-európai turisztikai vásáron is képviselteti magát. Saját szállóvendégeik mellett zalakarosi, keszthelyi és hévízi szállodákkal, illetve panziókkal együttműködve azok vendégeinek is szerveznek programokat. A cég 2004 márciusától IBUSZ-képviseleti irodaként az IBUSZ szolgáltatásaival is bővítette kínálatát. Színvonalas, informatív kiadványaik többsége a magyar mellett angolul és németül, míg honlapjuk anyagainak nagy része franciául és olaszul is elérhető. A 2006-ban a Regionális Fejlesztési és Operatív Program keretén belül, szálláshely fejlesztése céljából elnyert pályázatot követően a Hévíz központjától 800 méterre található négycsillagos St. Martin Spa & Wellness Hotel – szobáinak felújítása, valamint a szolgáltatások színvonalának fejlesztése mellett wellnessrészleg létrehozása, illetve mozgáskorlátozottak számára akadálymentesített apartmanok kialakítása után – kategóriájában mára valóban minden igényt kielégít.

Az összesen körülbelül 40 fő fogadására alkalmas 13 lakosztály mindegyikében ingyenesen használható az internet. A felső szint szobái igény szerint teljesen egybenyithatók, vagy éppen leválaszthatók egymásról. Az alsó szinten lévő három darab kétágyas apartman közvetlen kapcsolattal is rendelkezik az igényesen kialakított parkosított mediterrán kerthez, melyben grillező, napozóterasz, kerti bútorok, kerti pavilonok és exkluzív kerti medence is található. Ezek a szobák szőnyegpadló helyett parkettaborítást kaptak, így a poratkára érzékeny vendégek is zavartalanul élvezhetik a szálloda kényelmét. A mozgáskorlátozottak számára kialakított apartmanból mind az étterem, mind a wellnessrészleg elérhető akár kerekes székkel is. A szálloda kisebb-nagyobb baráti társaságok, céges rendezvények, nászutasok, gyermekes családok vagy mozgáskorlátozottak számára egyaránt tökéletes választásnak ígérkezik.

A kelet varázslatos világát idéző atmoszféra megteremtésében Tormáné Szilágyi Márta tulajdonos – ügyvezetőnek, és Torma Norbert ügyvezető – szállodaigazgatónak egyaránt oroszlánrésze van. A felújítás miatt megváltozott belső terek hangulatával összhangban 2009-től a szálloda nevét Amirára változtatják majd.

A St. Martin wellnessrészlegében többek között pezsgőfürdő, aromaterápiás gőzfürdő, hammam gőzfürdő, aroma- és fényterápiás bioés finn szauna, infraszauna, tepidárium, thermo masszázságy, teabár és vízipipasarok várja a kikapcsolódni és feltöltődni vágyókat.

A vendégek frissítő fürdők, gyógynövényes relaxáló fürdők, tejes, mézes szépségfürdők és gyógynövényes gyógyfürdők, illetve különféle arc- és testkezelések közül is választhatnak.

Nyáron általában teljes kihasználtsággal üzemelnek, októberben még többnyire erős forgalmat bonyolítanak, majd novembertől jelentősen csökken a vendégek száma. Túlnyomó részük belföldi, zömmel 30 év körüli fiatal felnőtt. Ők általában hétvégékre érkeznek, míg hétköznapokon a céges rendezvények, tréningek jelentenek komolyabb lehetőséget a forgalom növelésére. A partneri kör bővítése folyamatos. Cégek számára igény és lehetőség szerint akár a teljes szállodát is rendelkezésre bocsátják.


Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.
Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól 

A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.
Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein  

Még vizsgálják a katasztrófa okait.
Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek

Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek  

Tizenegy balatoni állomáson a peronokat szektorokra osztják az utasok segítése érdekében.
Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak

Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak 

A Wizz Air ismét elnyerte a World Finance Sustainability Awards 2025-ös „Legfenntarthatóbb diszkont légitársaság” címét.
A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról 

A légitársasággal szemben azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a hétfői Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.
Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten

Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten 

Az Európai Unió törvényhozói kedden szavaztak arról a javaslatról, amely betiltaná a légitársaságok számára, hogy díjat számítsanak fel az utasok kis kézipoggyászáért.
Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon

Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon 

A MÁV-csoport közleménye alapján.
A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet

A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet 

Budapest Főváros Kormányhivatala vizsgálatot indított a légitársasággal szemben, jelentették be kedden.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.