Erőteljes hatása volt a foglalásokra a Thomson és a First Choice legújabb tv reklámjában használt zenéknek, írja a Tourexpi.
A First Choice Angliában és Írországban sugárzott televíziós reklámjához Flo Rida Good Feeling című toplistás slágerét használta aláfestésnek, ami nyolc héten keresztül vezette a slágerlistákat. A reklámkampányt követően, a január 2-8-i héten 43%-kal nőtt a First Choice weboldalának forgalma a tavalyi azonos időszakihoz viszonyítva, ami heti 1,08 millió egyedi látogatót.
{youtube|id=Z1TZrmxSKKQ}
Még tavaly októberben indult a másik TUI brand, a Thomson reklámja a Pixies Where is my mind? című dalával. Ennek zenéje olyan népszerűvé vált, hogy single-ként is kiadták Sunday Girl előadásában. A Thomson weboldala szintén forgalomnövekedést tapasztalt az elmúlt héten, 14%-kal többen kattintottak az oldalra a tavalyi azonos időszakhoz képest.
{youtube|id=O8B1ZNv9m4s}