Valóságos mediterrán nyereményeső zúdult a zimankós novemberi rendezvényen azokra a vendégekre, akik elfogadták a Globus Travel meghívását 2016 évi nyári előfoglalási lehetőségekről szóló tájékoztató estjükre. A kisorsolt ajándékok között törökországi, ciprusi és görögországi repülőjegyek, komplett repülős nyaralóprogramok is akadtak, de volt olyan ügyfél, aki velencei hétvégére szóló voucherrel térhetett haza.
A rendezvény kitűnő példája volt a magyar touroperátorok összefogásának, kollegiális gondolkodásának is: a Globus Travel, mint utazásközvetítő iroda, legfontosabb stratégiai partnereit - a Green Travelt, a Taurus Reisent , a TDM Travelt, a Budavár Tours-t és az IBUSZ-t - hívta meg a rendezvényre. A touroperátor cégek kivétel nélkül szívesen vették a megkeresést, és színvonalas prezentációkkal, értékes nyereményekkel támogatták értékesítő partnerük munkáját.
Mint Angyal Enikőtől, a Globus Travel ügyvezető igazgatójától megtudtuk, a Globus Travel régóta elkötelezett a személyes ügyfélkapcsolat-ápolás mellett. 15 éve minden évben tartanak ügyfeleik számára egy-egy nagyobb lélegzetvételű rendezvényt: volt olyan év, hogy 500 törzsutast láttak vendégül egy Zséda-koncerten, vagy a Miskolci Nemzeti Színház egyik előadásán. A mostani rendezvény a 2016 évi előfoglalási lehetőségekre, az előfoglalás előnyeire hívta fel a figyelmet, az est házigazdája pedig Vida Péter, a Thália színház színművésze volt, aki évek óta maga is a Globus Travel törzsutasa.
Angyal Enikő kérdésünkre elmondta, tapasztalatai szerint a mai online világban speciális marketingeszközökre van szüksége egy utazási irodának versenyképessége megőrzése érdekében, mert a termék is speciális, amit értékesítenek. Ebben a versenyben nem biztos, hogy az online marketing önmagában hatékony megoldás, a személyes kapcsolatok, a bizalom, a biztonság az utazási irodák munkájában is egyre inkább felértékelődik – tette hozzá.