A cég saját fejlesztésű utazási portál építő moduljaiból B2C, B2B valamint irodai értékesítésre alkalmas rendszereket épít. 2008-ban a világon történt szállásfoglalások 40 százaléka interneten keresztül történt, az Egyesült Államokban ez az arány 56 százalékos. További trend, hogy növekszik a szállodai honlapok népszerűsége, az USA-ban mintegy 45 százalékos a direkt foglalások aránya, de Magyarországon is eléri a 28 százalékot. Az internet alkalmazásokban az Egyesült Államok minden tekintetben úttörő: Az országban a csomagtúra foglalások közel fele már online történik, s ezen belül is nő a dynamic packaging szerepe.
A szakember szerint a szállodák és az utazási irodák számára is több lehetőség adódik: Ha közvetlenül az ügyfelet szeretnék elérni, elengedhetetlen egy professzionális honlap elkészítése, real-time foglalási rendszerrel és rugalmas fizetési opciókkal. Mindenképpen jó alternatíva az utazási portálokhoz való csatlakozás, mely esetben a marketing költség is megspórolható. B2B esetén a GDS-hez való csatlakozás kínál számos előnyt az irodák és szolgáltatók számára. Ezek a rendszerek nettó árakat kérnek és önállóan szabják meg árrésüket. Mező Ildikó szerint ennek az az oka, mert így tudnak teljes térségeket egységként kezelni. Vagyis, ha egy régióban csökkennek a foglalások, akkor a problémát komplexen kezelik. Ettől függetlenül az egyéni akciózás is megengedett.
Az európai és itthoni trendek némi késéssel az amerikai trendeket követik, így az aktív cyber jelenlétet minden turisztikai szereplő számára kulcskérdés a jövőben.