„Az alkalmazás fejlesztésében az utazás és a dizájn területének nemzetközi szakértői, illetve a KLM közösségi média követőinek egy kiválasztott csoportja vett részt. Segítettek az alapvető funkciók bővítésében és az alkalmazás használhatóságának növelésében is. Illetve természetesen bevontunk törzsutasokat is a fejlesztési munkálatokba, hogy egy olyan alkalmazást hozzunk létre, amely a felhasználói körünkre szabott és megfelel az ügyfelek igényeinek.” – nyilatkozta Martijn van der Zee, az Air France – KLM e-kereskedelmi osztályának szenior alelnöke.
A következő nyaralás úticéljának kiválasztása olyan kritériumok alapján, mint a költségek, a hőmérséklet és a repülési idő, ráadásul mindezt egy háromdimenziós forgó földgömbön – ez csak egyike az applikáció innovatív jellemzőinek. Az ügyfelek, akik rendelkeznek KLM vagy Flying Blue regisztrációval, az alkalmazáson belül egyből hozzáférnek minden olyan profil információhoz, ami repülőútjuk leszervezéséhez szükséges. Annak érdekében, hogy a felhasználók a legtöbb utazásukat az alkalmazás segítségével intézhessék, az applikációt folyamatosan fejlesztik, még ebben az évben elkészül az Android operációs változata is.
A KLM iPad applikációja az App Store-ban 11 nyelven (brazil, portugál, hagyományos és modern kínai, holland, angol, francia, német, olasz, japán, orosz, spanyol) érhető el.