Emellett a taxi-társaság a gépjárművekre ragasztható fényvisszaverő matricáin a fogyasztó számára nem érzékelhető módon tüntette fel a 150 forint/kilométeres viteldíj igénybevételének feltételeit, valamint valótlan üzenetet közvetített a kedvezményes viteldíj alkalmazási feltételeiről.
A GVH megállapította, hogy a kedvezményes viteldíj csak törzsutas kártyával rendelkezőknek volt elérhető, míg a reklámok üzenete az volt, hogy a szolgáltatást telefonon megrendelők "akár" 150 forint/kilométeres tarifával is utazhatnak. A GVH gyakorlata szerint az "akár" kitétel használata abban az esetben jogszerű, ha az e szóval megjelenített ajánlat nem csak a fogyasztók szűk körében érvényesül.
A társaság az eljárás során nem tudta teljes körűen igazolni, hogy szolgáltatásának díja az érintett időszakban valamennyi Budapesten elérhető taxi-társaság telefonos tarifájával összehasonlítva a legolcsóbb díjszabású lett volna.
Forrás: MTI