Kiderült, melyek a magyarok kedvenc légitársaságai

Ötödik alkalommal hirdették meg a magyar légi utasok számára „Az én légitársaságom” elnevezésű felmérést, amelynek végeredménye több mint 5200 értékelés alapján állt össze. Az utasok több szempontból is értékelték a légitársaságokat, a népszerűségi sorrend eredményét február 8-án díjkiosztó ünnepségen ismertették.

Horváth Balázs, a Weco Travel ügyvezetője szerint azért értékes a felmérés, mert nem a szakma szavazza meg, így hazánkban ez az egyetlen olyan légitársasági megmérettetés, ahol az eredményeket teljes mértékben az utasok véleménye és értékelése adja.

Online értékelhették a légitársaságokat a www.azenlegitarsasagom.hu oldalon azok, akik 2016-ban repülős utazáson vettek részt. A repjegy.hu és a Travelo utazási magazin felhívására 5274 értékelés és 3672 szöveges élménybeszámoló érkezett a felmérés honlapján, az utasok több mint 140 különböző légifuvarozót értékeltek. Pontozták a személyzet munkáját, a fedélzeti ellátás színvonalát, a menetrendet, az ár-érték arányt és a légitársaság kommunikációját is véleményezni kellett. Az utasok nem csak pontokkal értékelhettek, de szöveges beszámoló formájában is leírhatták véleményüket, személyes élményeiket a légitársasággal és a repülőúttal kapcsolatban. A díjátadó gálán öt kategóriában hirdettek győztest, emellett a szavazatok összesítésével díjazták Magyarország kedvenc légitársaságát is.

Bár a legtöbb értékelést a nagy forgalmú fapados légitársaságok kapták, ennek ellenére egyetlen diszkont légitársaságnak sem sikerült helyezést elérnie. Ugyanakkor felbukkantak olyan légitársaságok is a helyezettek között, akik eddig még nem kaptak díjat „Az én légitársaságom” felmérésen.

Az összesített eredmények alapján 2014 és 2015 után ismét az Emirates lett a magyarok kedvenc légitársasága, tőle nem sokkal lemaradva az izraeli EL AL légitársaság a második, bronzérmes pedig a Qatar Airways-t lett.

A személyzet munkájával az EL AL Israel Airlines járatain elégedettek leginkább az utasok, vagyis a legkedvesebb légiutas-kísérő kategóriában az izraeli légitársaság került ki győztesként. Őt követi második helyen a Finnair, harmadik pedig a svájci SWISS International Air Lines lett, akit új díjazottként is köszönthettek.

A fedélzeti ellátás tekintetében az Emirates szolgáltatásaival a legelégedettebbek az utasok. Második lett az EL AL, harmadik pedig a Qatar Airways légitársaság.

A repülős utazásoknál fontos a pontosság és a jó csatlakozási lehetőségek, a legjobb menetrend díját a Delta Airlines vitte el, a légitársaság új díjazottként szerepelt a díjátadón. Ezüstérmes lett a Finnair, bronzérmes pedig az Emirates.

Ár-érték arány szempontjából a legjobb légitársaság az Emirates, tőle nem sokkal lemaradva második helyezett a Qatar Airways, harmadik pedig Görögország nemzeti légitársasága, az Aegean Airlines lett.

A légitársaságok külső kommunikációját is értékelték az utasok. Ezek alapján a legprofibb kommunikációért járó díjat az Emirates kapta, második az EL AL, harmadik a Qatar Airways lett.

Bővebb információ: www.azenlegitarsasagom.hu


Nosztalgiajáratok a Gyermekvasúton

Nosztalgiajáratok a Gyermekvasúton 

A tavaszi szünetben nosztalgiajáratok közlekednek.
Kína visszaküldött a gyártónak egy vadiúj Boeing repülőgépet

Kína visszaküldött a gyártónak egy vadiúj Boeing repülőgépet 

Az utasszállító gép 55 millió dolláros ára 125 százalékkal nőtt volna az Amerikai Egyesült Államokban bevezetett kétoldalú vámok miatt.
Elindult a dunai hajózási szezon

Elindult a dunai hajózási szezon 

Korszerűbb belső terek, kávéházi hangulat, vacsorahajók.
A SIA felújítja a szingapúri reptéren lévő váróhelyiségeit

A SIA felújítja a szingapúri reptéren lévő váróhelyiségeit 

A Singapore Airlines felújítja a Changi repülőtéren lévő váróit.
Jön a nyár, érkeznek az új Flixbus-ok

Jön a nyár, érkeznek az új Flixbus-ok 

2025-ben 15 százalékkal több úti cél érhető el, mint tavaly.
Jönnek az új Bubik

Jönnek az új Bubik 

Teljes megújuláson megy keresztül a fővárosi közbringarendszere.
Légügyi cég stratégiai megállapodása az egyre szeszélyesebb időjárás miatt

Légügyi cég stratégiai megállapodása az egyre szeszélyesebb időjárás miatt 

A HungaroControl szorosabb együttműködésbe kezdett hazánk meteorológiai szolgáltatójával, a HungaroMet-tel.
Fent a fedélzeten az utas, és nem tudja hová tart a SAS

Fent a fedélzeten az utas, és nem tudja hová tart a SAS 

Az utasok csak a landolás után tudják meg, hova érkeztek.
Kedden, szerdán ne a megszokott rutinból közlekedjen Budapesten!

Kedden, szerdán ne a megszokott rutinból közlekedjen Budapesten! 

Mert a fővárosban kedd délutántól szerda estig tartó gyűlés miatt ismét jelentős torlódásokra kell számítani.
Egyetlen szendvics sem vihető be az Egyesült Királyságba

Egyetlen szendvics sem vihető be az Egyesült Királyságba 

Az európai kontinens több országában terjedő fertőző száj- és körömfájás miatt a hús- és tejtermékek személyes célú behozatali tilalmát kiterjesztik az összes uniós tagállamra.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.