„Meg kell győzni a pilóták szakszervezetét, hogy egyrészt a piaci érték fölötti fizetéseik tarthatatlanok, másrészt az állásuk csak akkor maradhat meg, ha nyereséges járatokat üzemeltetnek” – mondta a vezető. Legalább egymilliárd eurós üzemi nyereséget kell elérni a növekedés folyamatosságához. A bevétel tekintetében második európai légitársaság azonban nagyságrendekkel többet takaríthat meg, ha jó döntést hoz a hosszú távú járatokhoz használt flotta korszerűsítésekor, ez a lépés ez év elején esedékes. Értelemszerűen mind a Boeing, mind az Airbus erősen lobbizik, hogy ő legyen a befutó a nagy megrendelés leadásakor. Tegnapi hírlevelünkben arról tájékoztattunk, hogy a Lufthansa megszerzi a Eurowings szavazatainak többségét. Emiatt tilatkoznak a német légipiac hazai és külföldi fapados légitársaságai, ugyanis szerintük a Lufthansa az Eurowingsen keresztül törvénytelenül gazdasági előnyökhöz jutva terjeszkedik. A Világgazdaság információi szerint az Easyjet németországi ügyvezető igazgatója egyenesen azt mondta: az Európai Bizottságnál is bepanaszolja a német nagyvállalatot, amely ezzel a közvetett módszerrel korlátozza a szabad versenyt.
Lufthansa: folyamatos növekedés a cél
A Világgazdaság információi szerint Wolfgang Mayrhuber, a Lufthansa vezérigazgatója a közelmúltban jelentette be: a hatékonyság növelése érdekében egyebek között a pilóták fizetését is erőteljesen csökkenteni fogja a cég.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül
Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.