A JTB Corporation világszerte 370 értékesítési irodával rendelkezik, és 27 ezer főt foglalkoztat. Magyarországi kiutaztatási üzletágát 2004-ben nyitotta meg a vállalat, amellyel néhány éven belül a céges utaztatás, valamint a japán utak egyik piacvezető utazásszervező ügynökségévé vált. A dinamikusan fejlődő iroda tapasztalatai szerint Magyarországról és a régióból folyamatosan növekszik a Japánba való kiutazások száma, a bővüléshez ugyanakkor a JTB vezetői szerint immár régiós szinten összehangolt stratégiai tervezésre van szükség.
Ennek kidolgozásával és egyúttal a magyar-cseh régió vezetésével Simon Karolinát bízta meg a JTB, aki 2004 óta a magyarországi kiutaztatási üzletág első embere. A szakértő a kinevezése kapcsán elmondta, a legjobb régiós gyakorlatok stratégiai szintű hasznosítása a célja: „Nagyon megtisztelő számomra, hogy nagy múlttal rendelkező vállalatunk régiós vezetői bizalmat szavazott nekem. Kihívást jelentő, de egyúttal nagyon inspiráló feladatot kaptam, a célom pedig az, hogy a helyi szinten jól működő gyakorlatokat elérhetővé tegyem Csehország és az egész térség számára. Fontos jövőbeli feladatom továbbá, hogy ezáltal megteremtsem a régiós terjeszkedés lehetőségét, és úgy gondolom, van okom optimizmusra.”
Simon Karolina a Kodolányi János Főiskolán, turizmus szakon diplomázott, több nyelven anyanyelvi szinten beszél, két gyermek édesanyja.
Forrás: Turizmus Online