Márkafrissítés, gerillamarketing és a piac legjobb árai a Malévnél

A Malév az utóbbi évek legnagyobb szabású őszi kampányával egyúttal új marketing és hirdetési stratégiáját is bemutatja, amely a légitársaság márkáját az eddiginél dinamikusabbnak, stílusosabbnak és vonzóbbnak pozícionálja.

Tűsarkú cipőn lógó divatos retikül, extrém frizurát viselő modell és további, főként a divat világát idéző hirdetések népszerűsítik a Malév célállomásait, és szólítanak fel a légitársasággal való utazásra. Az új stílusú őszi-téli kampány a Malév hálózat főbb városait és annak egy-egy jellemző vonását jeleníti meg, ám nem kliséket kidomborító módon, hanem kreatív ötletekkel és figyelemreméltóan alacsony repülőjegy árakkal.

Karim Makhlouf, a légitársaság kereskedelmi vezérigazgató-helyettese kiemelte: „Az új kampánnyal az a célunk, hogy dinamizmust vigyünk az értékesítésünkbe és felfrissítsük a légitársaság márkáját, hogy az egy stílusos, minőségi légitársaság képét tükrözze. Hirdetéseinkkel az értékesítés további növelésére fókuszálunk, és arra hogy megmutassuk, a Malév ajánlja a legjobb ár-érték arányú szolgáltatást, vagyis vonzó árakon igazi minőséget.

A Malév december végéig tartó őszi-téli kampány periódusában kreatív reklámokkal népszerűsíti a légitársaság számos célállomását, így külön hirdetés hív többek között Amszterdamba, Rómába, Moszkvába, Londonba, Madridba vagy Párizsba. A már jelenleg is futó marketing akció a légitársaság utóbbi éveinek legnagyobb szabású kampánya, melynek célja a piaci részesedés és az utasok számának növelése elérhető árakkal, dinamikus, friss, stílusos hirdetésekkel. A kampány a Malév eddigi értékeit – megbízhatóság és minőség – új árnyalattal, az igényes és stílusos média megjelenéssel gazdagítja.

A kampány szerves részét képezi az októberben induló ún. gerilla-aktivitás is, melynek során a Malév a főváros több pontján váratlan, fiatalos, egyedi megoldásokkal szólítja meg az embereket. A Malév új értékesítési politikájának sarokkövei a meghökkentő árak (oda-vissza és egyirányú utakra egyaránt), komplett utazási csomagok összeállítása utaztató partnerekkel közösen és a legjobb csoportárak garantálása. A Malév mindezekkel tovább tudja erősíteni hazai vezető légitársasági pozícióját – jelenleg csaknem minden második utas, aki Budapestről indul vagy ide érkezik, a Malév kedvező ár-érték arányú szolgáltatásai mellett voksol.

A Malév a kampány ideje alatt a magyar piacon kívül több fontos külpiacára is fókuszál. Ennek köszönhetően több, mint húsz országban, köztük Németországban, Franciaországban vagy a skandináv államokban is láthatók az adott ország nyelvére átültetett kampány-hirdetések, kidomborítva bennük a kedvező ár-érték arányt.

A marketing kampánnyal egyidőben a légitársaság egy újabb termékkel is jelentkezik: a klasszikus és fapados légitársaságok ajánlataihoz viszonyítva a piacon elérhető legjobb árat garantálja csoportos utazás (10 vagy annál több fő együtt utazása) és jegyfoglalása esetén. Az ajánlat a Malév saját üzemelésű, menetrend szerinti járataira vonatkozik, 2009. szeptember 25-étől visszavonásig érvényes. Az összehasonlított áraknak tartalmazniuk kell a repülőjegy alapdíját, a repülőtéri illetékeket, adókat és egyéb díjakat. Az új termék részletei a http://www.malev.hu/csoportar linken olvashatók.


Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása

Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása 

A parton, a vízen és a vízben, valamint hőkamerás és egyéb drónokkal a levegőből is keresik a szombat éjjel Verőcénél balesetet szenvedett hajó eltűnt utasait.
Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között

Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között 

Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál

Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál 

Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé

Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé 

A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések

Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések 

...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten

Luxusdivatmárka a fedélzeten 

A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában

Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában 

Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?

Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje? 

Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?

Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval? 

A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.