Márkafrissítés, gerillamarketing és a piac legjobb árai a Malévnél

A Malév az utóbbi évek legnagyobb szabású őszi kampányával egyúttal új marketing és hirdetési stratégiáját is bemutatja, amely a légitársaság márkáját az eddiginél dinamikusabbnak, stílusosabbnak és vonzóbbnak pozícionálja.

Tűsarkú cipőn lógó divatos retikül, extrém frizurát viselő modell és további, főként a divat világát idéző hirdetések népszerűsítik a Malév célállomásait, és szólítanak fel a légitársasággal való utazásra. Az új stílusú őszi-téli kampány a Malév hálózat főbb városait és annak egy-egy jellemző vonását jeleníti meg, ám nem kliséket kidomborító módon, hanem kreatív ötletekkel és figyelemreméltóan alacsony repülőjegy árakkal.

Karim Makhlouf, a légitársaság kereskedelmi vezérigazgató-helyettese kiemelte: „Az új kampánnyal az a célunk, hogy dinamizmust vigyünk az értékesítésünkbe és felfrissítsük a légitársaság márkáját, hogy az egy stílusos, minőségi légitársaság képét tükrözze. Hirdetéseinkkel az értékesítés további növelésére fókuszálunk, és arra hogy megmutassuk, a Malév ajánlja a legjobb ár-érték arányú szolgáltatást, vagyis vonzó árakon igazi minőséget.

A Malév december végéig tartó őszi-téli kampány periódusában kreatív reklámokkal népszerűsíti a légitársaság számos célállomását, így külön hirdetés hív többek között Amszterdamba, Rómába, Moszkvába, Londonba, Madridba vagy Párizsba. A már jelenleg is futó marketing akció a légitársaság utóbbi éveinek legnagyobb szabású kampánya, melynek célja a piaci részesedés és az utasok számának növelése elérhető árakkal, dinamikus, friss, stílusos hirdetésekkel. A kampány a Malév eddigi értékeit – megbízhatóság és minőség – új árnyalattal, az igényes és stílusos média megjelenéssel gazdagítja.

A kampány szerves részét képezi az októberben induló ún. gerilla-aktivitás is, melynek során a Malév a főváros több pontján váratlan, fiatalos, egyedi megoldásokkal szólítja meg az embereket. A Malév új értékesítési politikájának sarokkövei a meghökkentő árak (oda-vissza és egyirányú utakra egyaránt), komplett utazási csomagok összeállítása utaztató partnerekkel közösen és a legjobb csoportárak garantálása. A Malév mindezekkel tovább tudja erősíteni hazai vezető légitársasági pozícióját – jelenleg csaknem minden második utas, aki Budapestről indul vagy ide érkezik, a Malév kedvező ár-érték arányú szolgáltatásai mellett voksol.

A Malév a kampány ideje alatt a magyar piacon kívül több fontos külpiacára is fókuszál. Ennek köszönhetően több, mint húsz országban, köztük Németországban, Franciaországban vagy a skandináv államokban is láthatók az adott ország nyelvére átültetett kampány-hirdetések, kidomborítva bennük a kedvező ár-érték arányt.

A marketing kampánnyal egyidőben a légitársaság egy újabb termékkel is jelentkezik: a klasszikus és fapados légitársaságok ajánlataihoz viszonyítva a piacon elérhető legjobb árat garantálja csoportos utazás (10 vagy annál több fő együtt utazása) és jegyfoglalása esetén. Az ajánlat a Malév saját üzemelésű, menetrend szerinti járataira vonatkozik, 2009. szeptember 25-étől visszavonásig érvényes. Az összehasonlított áraknak tartalmazniuk kell a repülőjegy alapdíját, a repülőtéri illetékeket, adókat és egyéb díjakat. Az új termék részletei a http://www.malev.hu/csoportar linken olvashatók.


Budapest Airport vállalás – indul a zajvédelmi program következő üteme

Budapest Airport vállalás – indul a zajvédelmi program következő üteme 

A Budapest Airport (BA) ezt a speciális programot az érintett kerületek és települések polgármestereivel konzultálva alakította ki.
IATA-jelentés: nőtt a globális utasforgalom

IATA-jelentés: nőtt a globális utasforgalom  

Az április 30-án megjelent sajtóközlemény 2025. márciusi globális légiutasforgalom adatait ismerteti.
Ausztriában jön a Railjet vonatok új generációja

Ausztriában jön a Railjet vonatok új generációja 

A növekvő kereslet és a megváltozott utazási szokások miatt Ausztriában egyre nagyobb szerepet kapnak a fejlesztések.
Jemeni húszik: folytatjuk a támadást az izraeli légtér ellen

Jemeni húszik: folytatjuk a támadást az izraeli légtér ellen 

Eddig huszonhét rakétát indítottak a húszik Izrael légtere ellen, és bejelentették, hogy folytatják a támadást.
Karbantartási hiba a KLM-nél – járatokat törölnek

Karbantartási hiba a KLM-nél – járatokat törölnek 

Járatokat töröl a holland légitársaság repülőgépeinek karbantartási hibája miatt, jelentette a Dutch News című, angol nyelvű holland hírportál.
Rakétatalálat érte a tel-avivi reptér környékét – a légitársaságok törölték izraeli járataikat

Rakétatalálat érte a tel-avivi reptér környékét – a légitársaságok törölték izraeli járataikat 

A jelentések szerint jemeni húszi területről lőtték ki a rakétát.
Friss jelentés az Emirates és a flydubai partnerségi együttműködéséről

Friss jelentés az Emirates és a flydubai partnerségi együttműködéséről 

Az Emirates és a flydubai szolgáltatásai iránti erőteljes kereslet 36 százalékos utasszám-növekedést eredményezett egy év alatt.
Környezetszennyező privátrepkedések Ausztriában

Környezetszennyező privátrepkedések Ausztriában 

Megdöbbentő adatokat közölt az osztrák Wiener Zeitung friss beszámolója.
Átadták a HungaroControl új távoli toronyirányítási rendszerét

Átadták a HungaroControl új távoli toronyirányítási rendszerét 

A fejlesztéssel a cég az első olyan léginavigációs szolgáltató a világon, amely helyhez kötöttség nélkül tudja irányítani egy-egy repülőtér terminálforgalmát.
Környezetbarát hangárt alakítanak ki az amszterdami reptéren

Környezetbarát hangárt alakítanak ki az amszterdami reptéren 

A KLM a környezeti hatások csökkentése érdekében új módszereket vet be egyik hangárjának felújítása során.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.