Márkafrissítés, gerillamarketing és a piac legjobb árai a Malévnél

A Malév az utóbbi évek legnagyobb szabású őszi kampányával egyúttal új marketing és hirdetési stratégiáját is bemutatja, amely a légitársaság márkáját az eddiginél dinamikusabbnak, stílusosabbnak és vonzóbbnak pozícionálja.

Tűsarkú cipőn lógó divatos retikül, extrém frizurát viselő modell és további, főként a divat világát idéző hirdetések népszerűsítik a Malév célállomásait, és szólítanak fel a légitársasággal való utazásra. Az új stílusú őszi-téli kampány a Malév hálózat főbb városait és annak egy-egy jellemző vonását jeleníti meg, ám nem kliséket kidomborító módon, hanem kreatív ötletekkel és figyelemreméltóan alacsony repülőjegy árakkal.

Karim Makhlouf, a légitársaság kereskedelmi vezérigazgató-helyettese kiemelte: „Az új kampánnyal az a célunk, hogy dinamizmust vigyünk az értékesítésünkbe és felfrissítsük a légitársaság márkáját, hogy az egy stílusos, minőségi légitársaság képét tükrözze. Hirdetéseinkkel az értékesítés további növelésére fókuszálunk, és arra hogy megmutassuk, a Malév ajánlja a legjobb ár-érték arányú szolgáltatást, vagyis vonzó árakon igazi minőséget.

A Malév december végéig tartó őszi-téli kampány periódusában kreatív reklámokkal népszerűsíti a légitársaság számos célállomását, így külön hirdetés hív többek között Amszterdamba, Rómába, Moszkvába, Londonba, Madridba vagy Párizsba. A már jelenleg is futó marketing akció a légitársaság utóbbi éveinek legnagyobb szabású kampánya, melynek célja a piaci részesedés és az utasok számának növelése elérhető árakkal, dinamikus, friss, stílusos hirdetésekkel. A kampány a Malév eddigi értékeit – megbízhatóság és minőség – új árnyalattal, az igényes és stílusos média megjelenéssel gazdagítja.

A kampány szerves részét képezi az októberben induló ún. gerilla-aktivitás is, melynek során a Malév a főváros több pontján váratlan, fiatalos, egyedi megoldásokkal szólítja meg az embereket. A Malév új értékesítési politikájának sarokkövei a meghökkentő árak (oda-vissza és egyirányú utakra egyaránt), komplett utazási csomagok összeállítása utaztató partnerekkel közösen és a legjobb csoportárak garantálása. A Malév mindezekkel tovább tudja erősíteni hazai vezető légitársasági pozícióját – jelenleg csaknem minden második utas, aki Budapestről indul vagy ide érkezik, a Malév kedvező ár-érték arányú szolgáltatásai mellett voksol.

A Malév a kampány ideje alatt a magyar piacon kívül több fontos külpiacára is fókuszál. Ennek köszönhetően több, mint húsz országban, köztük Németországban, Franciaországban vagy a skandináv államokban is láthatók az adott ország nyelvére átültetett kampány-hirdetések, kidomborítva bennük a kedvező ár-érték arányt.

A marketing kampánnyal egyidőben a légitársaság egy újabb termékkel is jelentkezik: a klasszikus és fapados légitársaságok ajánlataihoz viszonyítva a piacon elérhető legjobb árat garantálja csoportos utazás (10 vagy annál több fő együtt utazása) és jegyfoglalása esetén. Az ajánlat a Malév saját üzemelésű, menetrend szerinti járataira vonatkozik, 2009. szeptember 25-étől visszavonásig érvényes. Az összehasonlított áraknak tartalmazniuk kell a repülőjegy alapdíját, a repülőtéri illetékeket, adókat és egyéb díjakat. Az új termék részletei a http://www.malev.hu/csoportar linken olvashatók.


Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben

Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben 

Erős havazás bénítja a gépek fel- és leszállását.
Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje

Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje 

Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről

A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről 

A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos

Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos 

Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!

Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen! 

Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők

Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők 

A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren

Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren 

Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair

Új járatot indít a Ryanair 

2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását

Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását 

A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.