Erről Gordon Mária, az IBUSZ Utazási Irodák Kft. menetjegy-üzletágigazgatója tájékoztatta a Napi Turizmust. A szakember elmondta, hogy az IBUSZ hozza be a magyar piacra a világ egyik legnagyobb corporate utaztatásra szakosodott cégét, az Egenciát. A meghívásos pályázaton az IBUSZ nyerte el a megbízatást, hogy értékesítési, marketing és ügyfélkapcsolati tevékenységet lásson el hazánkban a nemzetközi háttérrel bíró cég számára.
Az Egencia, a számos nemzetközi utazási brand-et, köztük a legismertebb online portálokat Expedia.com, Hotels.com, TripAdvisor) felölelő Expedia Csoport tagja, és decemberben Magyarország mellett belépett Argentína, Oroszország, Románia, az Egyesült Arab Emirátusok, Szingapúr, Tajvan, Hong Kong és Uruguay turisztikai piacaira is. A globális terjeszkedés eredményeként mostanra már 24 országban képviselteti magát, Londonban, Párizsban, Észak-Amerikában és Ázsiában tart fenn irodákat.
A partnerei számára szervezett workshopon az IBUSZ arról is tájékoztatott, hogy jelentős technikai fejlesztéseket hajtott végre annak érdekében, hogy minél színvonalasabban tudja kiszolgálni üzleti ügyfeleit és most először számos pályázaton is indult a corporate üzletág fejlesztése érdekében. Az Air France, a KLM és a Delta légitársaságokkal, valamint az AirPlus hitelkártyacéggel közösen azt igyekeztek bemutatni a cégeknek, hogy milyen megtakarításokat érhetnek el, ha velük dolgoznak.
Gordon Mária kiemelte, az üzleti szegmens mellett az IBUSZ globálisan is megújul. Az évszázados tradíció mostantól aktívabb arculattal, megjelenéssel, piaci jelenléttel párosul, és a társaság elsődleges célja az lesz, hogy a legmagasabb szintű elvárásoknak is megfeleljen, ami lehetővé teszi, hogy a közeljövőben árkategóriában és ügyfélkörben is magasabbra pozícionálja magát.